האם הדואר בגני אביב ייסגר?

עצומה חדשה בלוד. “בחודש האחרון מרחפת סכנת סגירה על סוכנות הדואר בשכונת גני אביב בלוד”, כותבת לשר התקשורת יועז הנדל, תושבת העיר טובה אבן חן, בנוגע לסוכנות דואר 375. “סוכנות זו לא נסגרת בגלל מדיניות רשות הדואר, אלא בשל חריגה מנהלית שהתגלתה לאחרונה.אין המדובר חלילה במעילה, ולפיכך המשך העסקת הזכיין תלויה ברצונה של הרשות, אשר להתרשמותנו פועלת ממניע לא ענייני. בשכונה אין סניף בנק, יש בה אוכלוסייה מבוגרת גדולה שתלויה בסוכנות הדואר הזו, ולמעשה השינוי המתבקש בהתאם להיקף השירות הנדרש הוא להקים בה סניף דואר ראוי (ולא סוכנות קטנה ומפוצלת)”.

עוד צוין: “ברור לנו כי רשות דואר ישראל היא המעסיק של הזכיין בסוכנות, ועל פניו יש לו “זכות” לסגור סוכנויות ולחדש חוזים עם זכיינים חדשים ככל העולה על רוחה. עם זאת, במצב אליו נקלענו, סגירת סוכנות הדואר – פרסום מכרז חדש – הכשרת מבנה מתאים לזכיין חדש (אם יימצא – ידוע לנו כי לארבעה מכרזים לא ניגשו מועמדים) יגרום לתושבי השכונה נזק בלתי הפיך לתקופה שעלולה להתארך – וכל זאת ללא שום צורך, כאמור בשבועות האחרונים נעשו מאמצים שונים לשנות את ‘רוע הגזירה’, כולל פנייה למשרדך. בהתאם להודעת רשות הדואר – בלא התערבותך הסוכנות תיסגר ביום 28 לפברואר 2022.

“גיוס הציבור לא נעשה בלב קל, ונעשה כמוצא אחרון להוכיח כי סגירת הסוכנות אפילו ליום אחד תהווה פגיעה אנושה במרקם החיים של תושבי השכונה. תפקידו של משרד התקשורת הוא לדאוג שהשירות לתושב לא ייפגע מפעולה כזו או אחרת של רשות הדואר הסמוכה לו. אנו דורשים את התערבותך המיידית שלא לסגור את סוכנות הדואר 375”.

העתק מהמכתב/עצומה נשלח אל דני גולדשטיין – יו”ר רשות דואר ישראל ואל עו”ד יאיר רביבו ראש העיר. עד כה חתמו על העצומה 479 איש, כאשר היעד הוא: 5,000 איש.

מעוניינים להצטרף לעצומה? >> לחצו כאן >> 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן