עצומה: לפתוח מרכזי בילוי עבור בני הנוער בקרית מלאכי | כל הפרטים

המרכז המסחרי של קריית מלאכי: הרחובות שקטים וללא אנשים, יש הרבה מקומות חנייה והרבה חנויות סגורות עם שלטי “להשכרה”. אמנם הקורונה פגעה היטב במרכז הקניות ובסוחרים, אך מעל הכל תקופת הקיץ ממחישה בפניי בני הנוער כי אין מספיק מרכזי בילוי עבורם. בעקבות כך, מספר תושבים פתחו בעצומה להציע מכרז על דוכנים בפארק ולאפשר מרכזי בילוי שוקקי חיים.
בלשון העצומה נכתב: “ישבתם בשעה 20:00 בערב עם הילדים ושאלתם לאן אפשר לצאת בעיר? הזמנתם חבר או קרוב משפחה שגר מחוץ לעיר וחשבתם לאן אפשר לצאת? חופשת קיץ. שעה 20:00 בערב הרחובות ריקים. החנויות סגורות. הפארק חשוך. חשבנו על הילדים ועל האימהות שרוצים לטייל לצאת קצת לנשום אויר.  כן בקריה. יש ביג, זה לא בקרייה ולא נגיש. לב הקרייה שיממון. איך אחר כך מצפים? שהילדים לא ידרדרו, שלא ישתו וודקה ובירות בערב ויעשנו נרגילה בסיטי.
יש לנו פיתרון, לתת מכרז בעלות נמוכה, לפתוח דוכנים בפארק. לבעלי עסקים בקריהשל אוכל, פעילויות, ג׳ימבורי, ברים. ועוד.. אמרו לנו- שיהיה אלימות והשחתה אם יהיה ברים וכל מיני פעילויות בשביל זה יש משטרה בקריה. שתאכוף את הסדר הציבורי במקומות מרכזיים נוסיף ספסלים, מנורות צבעוניות. קצת לייפות את היופי הזה, אנשים יותר יצאו החוצה. זה מגיע לנו. לא ביקשנו תקציב. לא צבע, לא ספסלים, לא דוכנים. כל הכסף מגיע מאנשים שיקנו את הדוכנים.

את הספסלי קק״ל והמנורות והתפאורה – אנחנו ניתן פעילויות לכמה בתי ספר לטפח את העיר. הילדים יאהבו את זה.  אנחנו מבקשים שתציעו מכרז על דוכנים בפארק. לציבור הרחב. ואם זה מורכב אז המיקום יכול להיות בטיילת. מול השופרסל. מאחורי התחנת משטרה של קריית מלאכי. האזרחים הם אלה שיקנו את המיקום. אתם רק צריכים לאשר. זה המינימום שמגיע לנו.”

כניסה לעצומה. 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן