news08.net/ads.txt

עצומה קוראת ל”נקמה על מות הלוחם בראל חדריה שמואלי”; חלוקת המזון לעילוי נשמתו מארגון ‘נחמה לישראל’ הסתיימה בהצלחה

לא ברור מי אחראי לעצומה הזו שפורסמה ביום מותו של גיבור ישראל, תושב באר יעקב – בראל חדריה שמואלי, אולם כך לשונה: “בשם כל עם ישראל, אני שולח תנחומים מעמקי ליבי למשפחה ששכלה את היקר לה מכול ושולח חיבוק חם ואוהב לכלל המשפחות השכולות, עם ישראל כולו מאחוריכם. בשם כל החותמים, אני קורא לממשלת ישראל לפגע ולהקדים את המפגעים בנו, את רוצחי ילדנו, זה הזמן לחיסולים ממוקדים. עונש מוות למחבלים, ללא הבדל בדת גזע ומין!”

לעצומה לחצו כאן

מבצע חלוקת סלי המזון לעילוי נשמתו של סמ”ר בראל אחיה חדריה שמואלי ז”ל הי”ד הסתיים בהצלחה

הסתיים בהצלחה גדולה מבצע חלוקת סלי המזון של ארגון נחמה לישראל בשיתוף האגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות. בשלושת הימים האחרונים חולקו מעל 1350 סלי מזון למשפחות מתמודדות בעיר רחובות. אמיר צברי יו”ר ארגון נחמה לישראל מסר: “מתרגש מאוד ומבקש למסור את תודתנו הגדולה למתנדבים הרבים שהגיעו בימים האחרונים ולקחו סלי מזון רבים למשפחות מתמודדות בעיר. זהו החג הראשון בו אנו מתמודדים עם כמות סלי מזון שכזו ואין ספק כי המבצע הוגדר בהצלחה רבה!”

יוני רוטנברג ראש סניף איחוד הצלה ברחובות מסר: “אני מודה למתנדבים הרבים מאיחוד הצלה, מתנדבי ארגון ידידים, מתנדבים אזרחים, לבנות אולפנה צביה, לתלמידים מישיבת הדרום שיחד ארזו, סחבו וחילקו סלי מזון מזון למשפחות מתמודדות בעיר רחובות”.

מ״מ ראש העיר רחובות זהר בלום: ״בשנה המורכבת והמאתגרת שעברה עלינו בעקבות נגיף הקורונה, חשוב יותר מאי פעם לדאוג לאוכלוסיות המוחלשות לקראת ראש השנה״.

עו״ד שמואל בר -דאנזאן, מחזיק תיק השירותים המיוחדים: ״בשנים האחרונות אנו עדים לתקופה מאתגרת חברתית וכלכלית, גם השנה המשכנו לדאוג לביטחון התזונתי של תושבי העיר ובפרט לקראת חגי תשרי הבאים עלינו לטובה. אני מודה לראש העיר, רחמים מלול שנרתם לעזור בכל עת למערך השירותים החברתיים ורגישות חברתית היא נר לרגליו״.

בת חן קרני מנהלת האגף לשירותים חברתיים: “האגף לשירותים חברתיים נערך באמצעות המחלקה למשאבי קהילה לחלוקת כ1,000 חבילות מזון למשפחות נזקקות. בסיוע עמותת נחמה לישראל, גויסו מאות מתנדבים אשר ארזו את המצרכים ושינעו את החבילות לבתי המשפחות. רויטל לוי- מרכזת תחום ההתנדבות באגף, דאגה להובלת מערך החלוקה ביחד עם יוני רוטנברג מארגון”איחוד והצלה” ובסדר מופתי, הצליחו תוך ימים ספורים לסיים מיזם אדיר זה. שמוליק דאנזאן, מחזיק תיק השירותים החברתיים היווה את הכוח המניע לביצוע הפרויקט הנפלא הזה והוא זה שדאג לגיוס החבילות לטובת המשפחות. השילוב המנצח של כל האנשים הנפלאים הללו יחד הוא זה שיוצר את חוסנה החברתי של העיר הנהדרת שלנו ומאפשר כל פעם מחדש לבטא את ערכי הסולידריות והערבות ההדדית”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן