news08.net/ads.txt

עצרת מחאה היום בלוד: “מיליון כיסאות ריקים – עוצרים את הפגיעה בתושבים”

לאחר שהממשלה בהחלטה גורפת לא אישרה את תקציב ותכנית קרב – נסגרו עשרות תכניות נוספות תחת החברה למתנ”סים שהובילה לנזק של אלפי ילדים נוער בסיכון ובעלי צרכים מיוחדים שכעת נותרו ללא מענה. היום נערכה ב-10:30 עצרת מחאה ברחוב המלאכה בלוד, עם שלט שעליו התנוסס הכתוב: “מיליון כיסאות ריקים – עוצרים את הפגיעה בתושבים”.
כאמור, מיליון ילדים, נוער, קשישים, אנשים עם מוגבלות, ילדים ונוער בסיכון, עולים וילדי עולים, מכל המגזרים ומכל האוכלוסיות ייפגעו אם הממשלה תחליט לא לאשר את התקציבים לתכניות השונות ולפעילות המרכזים הקהילתיים ברחבי הארץ.כ-15 אלף עובדים בחברה למתנ”סים ובמרכזים הקהילתיים יאבדו את מטה לחמם.
פעילי המחאה ציינו כי החברה למתנ”סים היא הארגון האזרחי-חברתי הגדול בישראל ופגיעה בה ובמרכזיה הקהילתיים תגרום לפגיעה אנושה בתושבים ותהפוך את האוכלוסייה לשקופה יותר, אם לא יאושרו התקציבים לתכניות העומדות בפני סגירה, ביניהן: היל”ה נוער בסיכון, תכניות קרב, תכניות לצרכים מיוחדים, נוער עולה , חוג לכל ילד, זה”ב בגן, רעים, שווים מחוברים מקום ועוד. לאור כך החליטו הפעילים לעצור את הפגיעה בתושבים בעצרת מיליון כיסאות ריקים במרכזים הקהילתיים בכל הארץ ובמטה המרכזי בלוד.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן