news08.net/ads.txt

עקב השחתת הרכוש הציבורי ברחובות, סגן ראש העיר, יניב מרקוביץ’, תוקף בחריפות “חוצפה שאנשים מטנפים ומשחיתים את הרכוש הציבורי”

מוקדם יותר היום (ראשון), הועלו בקבוצת הפייסבוק “רחובותי אורגינל-זעקת התושבים”, תמונות בהן פחים רבים מושחתים ועליהן רשום “פחח” כאות גנאי. בעקבות כך, כעס רב תקף את התושבים הרבים שמיהרו להגיב על הנעשה. כמו כן, סגן ראש העיר, יניב מרקוביץ’ הגיב בחריפות על המקרה ודורש למצות את הדין עם אותם אנשים.

מתוך הפוסט של יניב מרקוביץ’: “זו חוצפה וחוסר אכפתיות!. אני לא נכנס לאופיה ולתוכנה של המחאה החדשה אלא על החוצפה שיש לאותם אנשים לטנף ולהשחית את הרכוש הציבורי ועוד להיות גאים בזה. זו לא מעורבות חברתית או אקטיביזם חברתי אלא וונדליזם! שוחחתי עם מנהל אגף הפיקוח ליאור שוקרי והיועצת המשפטית של העירייה וביחד החלטנו לגלות אפס סבלנות למעשים הללו. קנסות יינתנו כבר היום בגין כל מודעה שנתלתה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן