בעקבות התאונות הקשות שהתרחשו לאחרונה בשתי הכניסות למושבה, על כביש 411, ראש מועצת מזכרת בתיה, גבי גאון קיים היום (חמישי) פגישה עם בכירי נתיבי ישראל: קובי ברטוב, מהנדס תנועה ראשי ויצחק עייש, מנהל אגף הבטיחות.

בפגישה עלו מספר סוגיות בנוסף לתאונות: התאונות נמצאות בבדיקה של משטרת ישראל ונתיבי ישראל יעודכנו בהתאם.
מלבד זאת, גאון ביקש להאריך את משך הרמזור הירוק בפנייה שמאלה בכניסה המזרחית למושבה בין השעות 15:30-19:00 – הנושא יטופל בימים הקרובים. צומת הכניסה השלישית לכיוון תחנת הרכבת ושכונת ברלב – לאור עיכובים מסויימים מצד הקבלן, הצפי לפתיחת הצומת הוא בסוף ינואר 2022.
צומת בילו עד צומת בית אלעזרי – בשלב זה העבודות מתבצעות ללא הפרעות מיוחדות וצפי הסיום נותר ללא שינוי בפברואר 2023. נציגי נת״י עדכנו כי בשנים הקרובות מתוכננת הקמה של מסוף תחבורה ציבורי אזורי בצומת ביל״ו שיכלול: מתחם חנה וסע, תחנת מטרו ותחנת מטע"ן (רכבת קלה) בקו הכחול.
הרחבת כביש 411 לכביש דו נתיבי מצומת בית אלעזרי ועד לצומת טל שחר כולל החיבור לכביש 6 – הנושא יבדק ותבחן האפשרות לכלול אותו בתכנית החמש-שנתית הבאה (2023-2028). לקראת מחצית דצמבר מתוכננת פגישה של ראש המועצה עם שרת התחבורה מירב מיכאלי בעניין.
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









