news08.net/ads.txt

עקב תלונות של ארגון “בטרם לבטיחות ילדים” והורים מודאגים: הוסר פרומו של “ארץ נהדרת”

ארגון ‘בטרם’ לבטיחות ילדים והורים מודאגים פנו היום (רביעי) לנציב פניות הציבור ברשות השנייה, דוד רגב, בבקשה להסיר קדימון של התוכנית “ארץ נהדרת”. הקטע עסק במשחק המחשב המצליח Fortnite הסתיים כאשר האמא מחדירה מזלג לשקע החשמל במטרה לעצור את המשחק של בנה.

בארגון ‘בטרם’ עלה החשש כי ילדים ובני נוער הצופים בתוכנית ינסו לחקות את המעשה – וייפגעו. בעקבות הפניות שהגיעו לנציב פניות הציבור, דוד רגב, יצאה קריאה לאנשי קשת 12 להסיר את הקדימון ולשנות את המערכון. אנשי “ארץ נהדרת” נענו לפנייה והקדימון הוסר כבר בשעות הבוקר המאוחרות.

אורלי סילבינגר, מנכ”לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים: “בני נוער הם האוכלוסייה השנייה בסיכון להיפגעות אחרי קבוצת הגיל 0-4, וזאת בשל נטייתם לבחור בהתנהגות סיכונית. כאשר בתוכנית הטלוויזיה הפופולרית בישראל מופיעה סצנה מסוכנת, הם עלולים לנסות ולחקות אותה. אני שמחה כי ברשות השנייה ובערוץ קשת 12 פעלו באחריות, והסירו את הסצנה הבעייתית. אנו מזכירים לציבור כי אין להכניס חפצים לשקע החשמל בשל סכנת התחשמלות או התלקחות”.

צפו בקדימון (החל מ-0:29)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן