ערב במה פתוחה לנוער במודיעין במועדון המוזיקה העירוני – הג’ק

ההופעה תתקיים בסוף החודש, 28.1, במועדון הגריי ביהוד-מונוסון והפרס ללהקה הזוכה יהיה הפקה והקלטת סינגל על ידי פיטר רוט.

את המנגינה הזו אי אפשר להפסיק: מועדון המוזיקה העירוני לנוער – הג’ק, ערך ערב במה פתוחה לנוער באירוע “ממשיכים לנגן”.

בחודשים האחרונים, נעצרה פעילות המועדון השגרתית והנוער המוזיקלי התרכז בפעילות מוזיקלית התנדבותית, עם חיילי מילואים וסדיר ועם נוער שפונה מיישובי הדרום. ככל שחלף הזמן, הצורך והיצירתיות של הנוער עשו את שלהם וכך, למרות החששות וחוסר הוודאות לקיים אירוע בנסיבות הקיימות מעל ל-300 נערים ונערות גדשו את מתחם הגג האדום. הערב, כלל רישום מראש והנחייה “להופיע עם מה שהם מרגישים”. ההופעות והמוזיקה, לצד הרצון הגדול להיות עם החברים במועדון, סיפקו את הווייב הייחודי של המועדון בליל חמישי האחרון של השנה.

במהלך הערב עלו כ-25 מופיעים ומופיעות – בהרכבים ו”סולו”, עם מוזיקה מגוונת ומרגשת היישר מהפלייליסטים הפופולריים ביותר – החל מ”מספיק בן אדם” של להקת מוניקה סקס, דרך “אצלך בעולם” הבועט של היהודים ועד לשירים מקפיצים ומשמחים כמו “בואי ונביא לך ת’פאנק” של מרסדס בנד ואפילו באטל-ראפ. כל זאת, כמובן לצד יצירה מקורית של בני הנוער עצמם. להקות הנוער שלקחו חלק בערב הן “קולנוע מודרני”, “טעות במספר”,”Left Out“, “5 Guys“, “הילדים של ג’ינג’ר”, “תחנה מרכזית”- וכאמור עוד הרבה בני נוער מוזיקליים שניגנו, ריגשו, שימחו, השכיחו לרגע וגם – הזכירו לנוער את הכוח שבמוזיקה.

בנוסף, מככב מועדון הג’ק בבשורה שהתקבלה לאחרונה שלהקת הנוער “טעות במספר” התקבלה לתחרות הארצית ללהקות נוער. רק שש להקות מכל הארץ התקבלו ועברו לשלב הבא שיהיה הופעה במועדון הגריי ביהוד, מול חבר שופטים מכובד הכולל את פיטר רוט מלהקת מוניקה סקס, אבנר חודורוב ממשינה ויפעת בלסיאנו מלהקת הזאבות.

ההופעה תתקיים בסוף החודש, 28.1, והפרס ללהקה הזוכה יהיה הפקה והקלטת סינגל על ידי פיטר רוט.

◼️ לקבוצת חדשות מודיעין-מכבים-רעות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית מודיעין-מכבים-רעות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן