news08.net/ads.txt

ערב גיוס תושבים מתנדבים מהשכונות אושיות ומילצ’ן לטובת הקמת סיירת הורים שכונתית

ערב גיוס מתנדבים לסיירת ההורים

כינוס מיוחד התקיים במתנ”ס חוויות ‘אושיות’ במרכזו גיוס תושבים מתנדבים מהשכונות אושיות ומילצ’ן לטובת הקמת סיירת הורים שכונתית שתהווה חלק מהסיירת ההורים העירונית בעיר.

ערב הגיוס התקיים בחסות הנהלת מתנ”ס חוויות ‘אושיות’, מוקד הקליטה ברחובות, פרויקט ‘פאקט’, האגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות ובהשתתפות פעילים קהילתיים, תושבים ועובדי הרשות העירונית למלחמה בסמים ובאלכוהול.

סיירת ההורים בפעולה – גם זהר בלום היה שם

“סיירת ההורים העירונית פועלת במשך כל ימות השנה להגברת תחושת הביטחון עבור תושבי העיר ובעיקר עבור ההורים”, אמר סגן ראש העיר, יו”ר הוועדה לנגע הסמים והאלכוהול ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום. “אני מברך על היוזמה להגדלת ארסנל המתנדבים הפועלים למען כלל הקהילה. זוהי הזדמנות להוקיר את המתנדבים הקיימים הפועלים בסופי השבוע ולקרוא לעוד תושבים לקחת חלק ולהתנדב למען מטרה חשובה מעין כמותה”.

במהלך הערב סקר מנהל הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול ברחובות, דוד מנצור,  את פועלה ואופייה של סיירת ההורים והדגיש את הכוונה להתחיל לפעול במודל סיירות שכונתיות בהם התושבים שומרים על סביבת ביתם. לאחר מכן הציג העו”ס הקהילתי של השכונה, מאור אלמוג, את נתוני הקריאות הרלוונטיות לשכונת “אושיות” על פי נתוני המוקד העירוני 106. בהמשך הסביר נציג סיירת ההורים של שכונת קריית משה, ענבל שלף, כיצד עובדת הסיירת בשכונה, חווייתו האישית מההתנדבות בסיירת ועוד. בסופו של הערב התקיימה שיחה עם רכזת סיירת ההורים העירונית ברחובות, לימור סואן, שענתה על שאלות התושבים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן