ערב הוקרה לאישה שגידלה 170 ילדים בביתה ביד בנימין

ארגון “אור שלום” פועל ללא מטרות רווח ומטפל בילדים ונוער בסיכון שהוצאו מחזקת הוריהם על ידי רשויות הרווחה בשל נסיבות של חוסר מוגנות קיצונית וקשיים בתפקוד ההורי.

ערב הוקרה לאישה שגידלה 170 ילדים בביתה

ארגון “אור שלום” קיים ערב פרידה והוקרה מתמר ואליהו כהן, שהיו עד לפני כחודשיים הורי אמנת חירום ב-15 השנים האחרונות.

האירוע התקיים במתחם הסינמה סיטי בראשל”צ ונכחו בו עשרות בני משפחה, חברים, צוות תוכנית האומנה של הארגון, נציגי משרד הרווחה, מתנדבות ובנות שירות שסייעו למשפחה, הורי אומנה שקיבלו את הילדים ששהו בביתם ועוד. כל אלו הגיעו לחלוק כבוד באירוע המרגש.

במהלך האירוע התקיים טקס הדלקת משואות אלטרנטיבי, בו הוזמנו השותפים למסע הארוך של תמר ואליהו בפרויקט החיים שלהם כהורי אומנת חירום, להשיא משואה של אור, לכבוד האור שהפיצו בני הזוג במשך השנים למען ילדי ‘אור שלום’. את המשואה האחרונה הדליקה תמר ששיתפה בתחושותיה ובגעגוע לילדים והודתה לכל המשתתפים שהגיעו לערב.

תמימה סהר, מנהלת מערך טרום האומנה שלנו, סיכמה את האירוע בהתרגשות 

“אני מודה מעומק הלב, בשם ‘אור שלום’ ובשמם של 170 הילדים והילדות שגדלו בביתכם, על 15 שנים בהם הייתם מגן אנושי עבורם”.

ארגון “אור שלום” נפרד מתמר ואליהו ומאחל להם בריאות והצלחה בפרק החיים החדש העומד לפתחם.

ארגון “אור שלום” ארגון ללא מטרות רווח המטפל בילדים ונוער בסיכון שהוצאו מחזקת הוריהם על ידי רשויות הרווחה בשל נסיבות של חוסר מוגנות קיצונית וקשיים בתפקוד ההורי. מעל 42 שנים, ארגון “אור שלום” שם לו למטרה להעניק לילדים אלו את כל מה שנמנע מהם – הגנה מידית, בית חם, יד מחבקת, משפחה עוטפת וכל מה שילד זקוק לו לצורך התפתחות תקינה וסיכוי אמיתי להווה ולעתיד טובים יותר.

בימים אלו ארגון אור שלום נערך להגדלת מסגרות האומנה השונות, ביניהן אומנת החירום, מתוך הבנה שמצב המלחמה בישראל והשלכותיה יגדילו את שיעור אוכלוסיית הילדים והנוער בסיכון במדינה בשל קשיי התמודדות של משפחות מוחלשות בחברה במצבי קיצון ומשברים לאומיים.

פרטים נוספים באתר אור שלום

◼️ חדש! לקבוצת חדשות בווטסאפ – נשים בלבד לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות בווטסאפ – הורים וילדים לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות מועצות אזוריות בווטסאפ לחצו כאן

צילום: באדיבות אור שלום

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן