ערב חג הפסח: שר הביטחון הנחה להיערך – בכל הגזרות, במוכנות גבוהה

השר גלנט: “נכה בכל מי שינסה לפגוע בנו ונגבה ממנו מחיר כבד שיגרום לו להצטער על כל פעולה נגד אזרחי ישראל וחיילי צה״ל”

שר הביטחון יואב גלנט בסוללת כיפת ברזל בדרום הארץ: ״נכה בכל מי שינסה לפגוע בנו ונגבה ממנו מחיר כבד שיגרום לו להצטער על כל פעולה נגד אזרחי ישראל וחיילי צה״ל״

שר הביטחון, יואב גלנט, ביקר היום (רביעי) יחד רמ״ט חיל האוויר תת-אלוף איל גרינבוים בסוללת כיפת ברזל המוצבת בדרום הארץ.

שר הביטחון קיבל סקירה על האירועים האחרונים שארעו בגזרה ושוחח עם הלוחמים והלוחמות שיירטו את הרקטות ששוגרו מרצועת עזה הלילה.

בהמשך, שר הביטחון קיים הערכת מצב מיוחדת עם הרמטכ״ל רב-אלוף הרצי הלוי, ראש השב״כ רונן בר, ראש אמ״ץ האלוף עודד בסיוק, ראש אמ״ן האלוף אהרון חליוה, המתפ״ש האלוף ראסן עליאן, ובכירים נוספים במערכת הביטחון, בסיומה הנחה לחזק את הפעולות המשותפות בין גופי הביטחון השונים כדי לאפשר חופש פולחן ולצד זאת למנוע עימותים בהר הבית.

השר גלנט הנחה להערך בכל הגזרות במוכנות גבוהה אל מול כל האפשרויות.

״לאחר מספר הערכות מצב שקיימתי ביממה האחרונה, סיימתי ככת ביקור וסקירה ביטחונית בסוללת כיפת ברזל שיירטה הלילה את הטילים שנורו מעזה. חיילי צה״ל ערוכים על משמרתם על מנת להגן על אזרחי ישראל בליל הסדר ולאורך כל חג הפסח, כאן ובכל מקום ברחבי הארץ, באוויר, בים ויבשה. אני רוצה לומר מכאן בצורה הברורה ביותר: נכה בכל מי שינסה לפגוע בנו ונגבה ממנו מחיר כבד שיגרום לו להצטער על כל פעולה נגד אזרחי ישראל וחיילי צה״ל. אני מקווה שלכולנו יהיה חג שמח ושקט״.

צילום: אלעד מלכה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן