news08.net/ads.txt

ערב ייחודי באורט על שם יצחק רבין בגן יבנה

בית ספר אורט על שם יצחק רבין קיים ערב שכולו מנהיגות בסימן התפתחות אישית ומעורבות חברתית. ערב שכולו הוקדש להעצמת החוזקות של התלמידים.

בית ספר אורט על שם יצחק רבין קיים ערב שכולו מנהיגות בסימן התפתחות אישית ומעורבות חברתית. ערב שכולו הוקדש להעצמת החוזקות של התלמידים.

הערב התקיים בנוכחותם של ראש המועצה דרור אהרון, מנהלת אגף  החינוך עינת פיליפסון, נכבדים, מורים, הורים ותלמידים. בבית הספר שוקדים על טיפוח מעורבות חברתית ,ביישוב ובקהילה, והעשייה רבה וענפה.

כבית ספר המקדם מנהיגות יש לקבוצות המנהיגות מקום מיוחד בהווי הבית ספרי והן בולטות בעשייה ומהוות דוגמא לשאר התלמידים. קבוצות מנהיגות רבות, החל ממועצת התלמידים, מובילי חברותא,   משצ”ים, מסבירים צעירים, שומרי מסך, רובוטיקה, מסבירים צעירים, מובילי חברותא, מועדון גלישה, להקת ביה”ס ועוד.

השנה כל תלמיד פעיל ומתנדב באחת מקבוצות המנהיגות קיבל תעודת הוקרה. במהלך הערב התקיים טקס מכובד ומרשים בו  עלו בזה אחר זה קבוצות המנהיגות לבמה להציג את עשייתם. לסיום הערב הועלה המופע “הכי ישראלי” היה הזה ערב ערכי ומרגש, הדשא התמלא בהורים ותלמידים  לחגיגה של עשייה ונתינה.

מנהלת בית הספר, דלית כהן: “בבית ספרנו אנו מובילים את נושא המנהיגות האישית והמעורבות החברתית, אותה מנהיגות המעצבת זהות אישית ונשענת על אבני יסוד: אחריות, האמונה ביכולת, הנעה הפנימית, מוסר, ואהבה אהבת האדם ואהבת הארץ.  נקודת המוצא היא כי בכל אדם טמון מנהיג שיכול בראש ובראשונה להנהיג את עצמו בתבונה.

מה הופך אדם למנהיג? האם זו העובדה שיש תחתיו אנשים שעליו להוביל למטרה משותפת? האם זהו כישרון טבעי שנולדים איתו? ישנן תשובות רבות לשאלות האלו.

הדבר החשוב ביותר להבין: מנהיג לא עובד רק עם אנשים אחרים, אלא בראש ובראשונה הוא מנהיג את עצמו. וזו שאיפתנו לפתח בכל אחד ואחת מנהיגות אישית שתוביל למעורבות חברתית שתתרום לחברה טובה יותר. כפי שאמר מהטמה גנדי: היה השינוי שאתה רוצה לראות בעולם”.

◼️ לקבוצת החדשות בגן יבנה לחצו כאן

צילום: דוברות המועצה המקומית גן יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן