ערב מרגש לזכר המנהיגות הרוחנית של הקהילה האתיופית בקריית מלאכי 

תרומתם החשובה של המנהיגים הרוחניים בקהילה האתיופית, היא רבה. הם ממלאים תפקיד מרכזי, יועצים ומתווכים.

מורשתם תמשיך לחיות: ערב מרגש לזכר המנהיגות הרוחנית

בטקס מרגש הנציחה קריית מלאכי את מנהיגיה הרוחניים של הקהילה האתיופית. הערב התקיים לזכרם של שלושה קסים שהובילו את הקהילה במשך עשרות שנים, מאתיופיה עד לישראל

ביום שלישי שעבר התקיים בקריית מלאכי ערב הוקרה מרגש לזכר שלושה מנהיגים רוחניים בקהילת יוצאי אתיופיה: קס מולה עלמו, קס מרשה עלמו וקס ראובן סהלו ז”ל. האירוע, בהובלת מחלקת הקליטה בעירייה, התקיים בהשתתפות לקה כהנת קס ברקו טגניה, ראש עיריית קריית מלאכי אליהו זהר, סנ”צ מבורך אברהם, קסים ורבנים מהעיר ומחוצה לה ובנוכחות כ-200 תושבים.

במהלך הערב הוקרנו שלושה סרטונים אישיים אודות הקסים שצולמו בחייהם, עם ליווי נגינת  סקספון מרגשת, על ידי נדב הבר ונגינה אותנטית על ידי דמקה מלסה.

כמו כן, התקיים פאנל דיאלוג עם נציגי המשפחות, בו השתתפו קס אנדאלאו מהרט, קס נפתלי אברהם וקס אביהו עזריה, וניתנה הזדמנות לשוחח ולהעלות תובנות מהפעילות הרוחנית של הקסים.

במהלך הערב נשאו תפילה לעילוי נשמתם של הקסים, תפילה מיוחדת להשבת החטופים, להחלמת הפצועים ולשלום החיילים. לסיום, חולקו תעודות הוקרה למשפחות הקסים ולמתנדבים שתרמו לקהילה בתחום הרוחני, מוקירים את מחויבותם ותרומתם העצומה לקהילה.

האירוע הינו סימן לחשיבות ההנצחה וההוקרה למנהיגות הרוחנית בקרב קהילת יוצאי אתיופיה, ומדגיש את הצורך במילוי החלל שנפער בעקבות אובדן מנהיגים אלו. עיריית קריית מלאכי תמשיך לפעול למען שימור זיכרונם והנצחת פועלם של הקסים. זהו אירוע ייחודי מסוגו בישראל, אשר הדגיש את חשיבות ההנצחה וההוקרה של מנהיגים רוחניים בקרב יוצאי אתיופיה.

ראש העיר קריית מלאכי אליהו זהר:

“תרומתם החשובה של המנהיגים הרוחניים בקהילה האתיופית, היא רבה. הם ממלאים תפקיד מרכזי, יועצים ומתווכים. שלושת הקסים ז”ל הנהיגו את הקהילה באתיופיה והמשיכו את הנהגתם בישראל, והיו החוט המקשר למסורת היהודית בכלל ומסורת יהודי אתיופיה בפרט. הם תרמו  רבות לשילובם של בני הקהילה מכל שכבות הגיל לצד שמירה על מורשת והתרבות ארוכת השנים. יהי זכרם ברוך”

◼️ לקבוצת חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית קריית מלאכי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן