ערב פסח שני: תאונה קטלנית בערבה

הרוג ומספר פצועים תאונת דרכים קטלנית בכביש הערבה. ביום שישי בסביבות השעה 1:00 התקבלה הודעה במוקד 102 של מחוז דרום על תאונת דרכים קשה בכביש 90 סמוך לקיבוץ ״קטורה״.

צוותי כיבוי וחילוץ מתחנות ״יוטבתה״ ו״תמנע״ שהגיעו למקום זיהו תאונת דרכים קשה בה מעורבים שני כלי רכב, מספר פצועים בדרגות פציעה שונות וכן שני לכודים ברכבים. הלוחמים ביצעו פעולות לחילוץ הלכודים מתוך הרכבים באמצעות כלי חילוץ הידרואלים ולאחר מכן העבירו אותם אל גורמי רפואה שנכחו במקום. אחד הלכודים חולץ ללא רוח חיים והלכוד השני הועבר בפינוי מוסק לטיפול בית החולים סורוקה ביחד עם ארבעה נפגעים נוספים בדרגות פציעה שונות.

מכבאות והצלה אילת נמסר: “בעקבות החג העיר אילת מלאה ולקראת סוף השבוע צפויה תנועה רבה מאוד של כלי רכב בכבישים המובילים לעיר, אנו מבקשים מכל הציבור לנהוג בזהירות ובאחריות ולשמור על החיים.  תחנת אילת נערכה לתקופת הפסח בכוחות מתוגברים ובפריסה רחבה של צוותי כיבוי במרחב על מנת לצמצם זמני הגעה ולתת מענה מהיר ומקצועי בשעת חירום. משתתפים בצער המשפחה”.

דיווח מד”א: “בשעה 00:55 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב נגב, על תאונה קשה בין שני כלי רכב, אחד עם נהג בלבד והשני עם חמישה נוסעים, בכביש 90 בערבה סמוך ללוטן. פאראמדיקים של מד”א קבעו את מותו של הנוסע הבודד ברכב צעיר כבן 25 וחובשים ופראמדיקים של מד”א בסיוע כוח רפואי של צה”ל, מעניקים טיפול רפואי ומפנים בשני מסוקי חיל האויר לבי”ח סורוקה, 5 פצועים, בהם: 4 במצב קשה, נערה כבת 16 עם חבלות בגפיים, גבר כבן 45 עם חבלה בבטן, גבר כבן 37 עם חבלת באגן, אשה כבת 47 עם חבלה בראש וילדה כבת 12 במצב בינוני עם חבלות בגפיים”.

מבית החולים סורוקה בבאר שבע נמסר: “מתאונת הדרכים הלילה בכביש הערבה פונו במסוקים לחדר הטראומה במלר״ד סורוקה 5 פצועים: גבר אחד שוחרר. גבר נוסף במצב בינוני ואישה במצב קל, מאושפזים במחלקה כירורגית. שתי נערות בגילאים 12 ו-14 מאושפזות במחלקה לכירורגית ילדים במצב קל-בינוני”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן