news08.net/ads.txt

ערב פתיחה לשנת פעילות במתחם הקפה לנוער

בשבוע שעבר התקיים ערב פתיחה חגיגי לשנת הפעילות החדשה במתחם הקפה הפועל במסגרת מחלקת הנוער באגף חברה, נוער וצעירים בעירייה. לערב הפתיחה הגיעו כ-250 בני ובנות נוער, שייקחו חלק בפעילות השנתית. במהלך הערב נערכה סקירה של הפעילות המתוכננת ונהנו ממוסיקה וכיבוד ובעיקר מחוויית המפגש החברתי. צוות הקפה כולל את רכזת תחום מניעה, ייעוץ והכוונה אפרת כהן ואשדי, רכזת הנוער עידית קלמי וצוות מתנדבים, סטודנטים ובנות שירות לאומי. הצוות פועל בשיתוף פעולה עם צוותי החינוך של בתי הספר ועם כלל הגורמים העירוניים במטרה לתת מענים מותאמים לטובת הנוער. 

הקפה הינו בית קפה חברתי הפתוח לכלל בני ובנות הנוער מכיתות י’ ומעלה. בני ובנות הנוער המגיעים למתחם לוקחים חלק בפעילויות חברתיות וסדנאות שונות העוסקות בנושאי אתגרי גיל ההתבגרות, כישורים חברתיים ועוד, לצד פרויקטים התנדבותיים אותם הם יוזמים למען הקהילה. כל זאת באווירה פתוחה המאפשרת שיח מכבד ומכיל בגובה העיניים. הקפה נותן לנוער מעטפת חברתית ומפתח כישורים חברתיים וחשיפה של כל נער ונערה עם מגוון של קבוצות שייכות. 

צילום: עיריית מודיעין

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן