news08.net/ads.txt

ערב שיח ראשון מסוגו בארץ להורים לילדים עם צרכים מיוחדים מרחובות ונס ציונה

האירוע נערך ביוזמת הנהגות ההורים העירוניות ברחובות ונס-ציונה ומתי”א ר”ן

לראשונה בישראל התקיים ערב שיח אליו הוזמנו הורים לילדים עם צרכים מיוחדים מרחובות ומנס ציונה, להיפגש עם נציגי מתי”א ר”ן ועם נציגי הנהגות ההורים ביישובים אלו.

עשרות רבות של הורים לילדים עם צרכים מיוחדים מרחובות ומנס ציונה, מכל מוסדות החינוך ושכבות הגיל מילאו אצ האולם וחדרי השיח. ההורים שמחו על האפשרות לקבל מידע ומענה לשאלות שמטרידות אותם ועל ההזדמנות להשמיע את קולם. מרכז חוויות שוויץ המדע אירח את הערב הייחודי באדיבות גולן ביטון, מנכ”ל רשת חוויות ואוסנת לוי מנהלת המרכז. זוהר בלום, מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך פתח את הערב וברך את הנוכחים ודיבר על חשיבות המפגש.

בחלק הראשון של המפגש שמעו ההורים מנציגי מתי”א ר”ן על התמיכות והמסגרות הקיימות בעיר ובחלקו השני הוזמנו לשיח עם נציגי הנהגות ההורים, שם ניתנה להם האפשרות לשתף מהנסיון האישי שלהם, לספר על הקשיים וההתמודדויות שהם חווים ביום יום במערכת החינוך ולהעלות את הצרכים להם היו רוצים לקבל מענה.

הנהגת ההורים העירונית רחובות והנהגת ההורים העירונית נס-ציונה, יחד עם צוות מתי”א ר”ן ומנהל החינוך של רחובות, שיתפו פעולה במטרה לתת מידע וכלים להורים שהגיעו ולצד זה למפות את הצרכים והאתגרים, בכדי לקדם פתרונות מותאמים.

אנו מודים למר זוהר בלום ולגב’ אפרת צוקרמן על התמיכה והנכונות להיות זמינים עבור ההורים, לכל השותפים שבזכותם הערב היה מקצועי ומוצלח, לצוות מתי”א ר”ן על השותפות, לגב’ אורית שרגאי, מחזיקת תיק צרכים מיוחדים בעיריית רחובות, ולחוויות שוויץ המדע על האירוח החם והנעים.

 

זוהר בלום, מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: “אני מודה על שיתוף הפעולה בין הנהגות ההורים, מנהל החינוך, מתי”א ר”ן ורשת חוויות, למען הצלחת הערב החשוב הזה. ערב אשר מחבר את ההורים לילדים עם צרכים מיוחדים, לשיח משותף, פורה ובונה למען הילדים”.

צופית גולן, יו”ר הנהגת ההורים העירונית רחובות: “הנהגת ההורים העירונית רואה חשיבות רבה בשיח עם ההורים, הקשבה לשטח ולצרכים העולים ממנו. רק תוך הקשבה להורים נוכל באמת לייצג אותם באופן הטוב ביותר. המפגש שנערך הינו ערב ייחודי ראשון בארץ. אנו גאים על השותפות למען הילדים וההורים שמאפשר לכולנו לעשות את הטוב ביותר עבורם.

“אני רוצה להודות לכל השותפים שלנו שבזכותם הערב היה מוצלח. למר זהר בלום, מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, לגב’ אפרת צוקרמן ראש מנהל החינוך ולצוות מנהל החינוך, לגב’ אורית שרגאי מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות, לגב’ מירי קינן מפקחת החנ”מ, הגב’ חיה יעיש מנהלת מתי”א ר”ן ולצוות המתי”א, לרשת חוויות, לשותפים שלנו מהנהגת ההורים העירונית נס ציונה ולחברי הנהגת ההורים העירונית ברחובות”.

רועי חייט וינון שרז, יו”רים משותפים הנהגת ההורים נס-ציונה: “העוצמה של קהילה וחברה מבוססת על היכולת להקשיב, הנכונות להכיל והכח לעזור. ההשתתפות בכנס העשירה את הידע, הכלים והזכאויות במערכות החינוך השונות. תודה למתי”א ר”ן ולהנהגת הורים רחובות, על שיתוף פעולה פורה והעשייה המשותפת.  אנו הנהגת ההורים נס ציונה, רואים חשיבות גבוהה במתן מענה לכל ילדי העיר”.

חיה יעיש אזרד, מנהלת מתי”א ר”ן: “ערב ההורים שהתקיים אמש, היה ייחודי מאד והוא מהווה מבחינתנו איחוד כוחות מבורך, בין אגף החינוך והחינוך המיוחד ברשות, הנהגת ההורים והמתי”א, מתוך ראייה ומטרה משותפת. יש חשיבות רבה להנגיש להורים את כל האפשרויות העומדות לפניהם ברצף השירותים לתלמידים הזכאים לשירותי חינוך מיוחדים, והנגשת המידע אודות התמיכות השונות והתהליכים. אנו מזמינים כל הורה שזקוק לליווי, תמיכה, עצה, חשובה משותפת בהתלבטות לפנות אלינו”.

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן