ערב שמחת תורה: חגיגות בבתי הכנסת במעמד ראש העיר רחמים מלול, עם נציגי מחל והתומך הנלהב, יפים זאיקה מישראל ביתנו

ראש עיריית רחובות, רחמים מלול או כפי שרבים מכנים אותו ר’ מלול, סייר בין בתי הכנסת בעיר, בליווי מתמודדי מחל למועצת העיר -מ”מ ראש העיר בנצי שרעבי, חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות עודד עמרם ויועץ ראש העיר גיא צור. בלטו לצידם גם יו”ר סיעת לב, הרשימה המאוחדת של העבודה והליכוד, עו”ד יניב מרקוביץ – המשנה לראש העיר וחבר המועצה מטעם ישראל ביתנו, יפים זאיקה, שהכריז על תמיכתו במלול בבחירות הקרובות, לאחר שהחליט לא להתמודד בהן. זאיקה הצטרף הערב להקפות והיה צמוד מתמיד למלול.

כבוד רב קיבל ראש העיר רחמים מלול בבתי הכנסת בכפר גבירול – של הרב יהושוע ובקריית משה – באירוע הקפות שהוביל גולן ביטון. מלול התכבד בחגיגות ההקפות של שמחת תורה, נשא ספר תורה, קיבל את הכבוד בזמירות ושיבח את שם ה’. התושבים קיבלוהו באהבה גדולה וחלקם דיברו עימו על הבחירות המתקרבות. מלול חייך ואמר להם ‘בואו נעזוב את הפוליטיקה, הערב רק שמחה’. לרוקדים עימו אמר: “תודה שהזמנתם אותי, הרב יהושוע – רב בית הכנסת והנהלת בית הכנסת, אנו שמחים בשמחתה של התורה. הערב כל עם ישראל מאוחד סביב הספר הקדוש הזה ואנו מברכים אתכם ומאחלים לכם שתזכו לגדל את ילדיכם הנפלאים שיהיו אזרחים ותושבים טובים, שיתחנכו טוב, ילמדו טוב, שיגיעו להישגים ושיתגשמו כל שאיפותיכם ושאיפותיהם. שתהא השנה הזאת שנת ברכה, שנת הצלחה, שנת בריאות ובעיקר שנה פוריה”.

בתוך כך, הערב פרסם משה כהן, מעובדי עיריית רחובות הבולטים באגף הגבייה כי לקח חל”ת בעקבות תמיכתו בראש העיר רחמים מלול בבחירות הקרובות. כהן פרסם כדלקמן (לא נגענו): “חברים יקרים שלום, עד ל1/11/18 אני בחופשה ללא תשלום מהעבודה וזאת בעקבות מערכת הבחירות שנכנסת להילוך גבוה. אני גאה להיות אחד ממובילי המטה של רחמים מלול וסיעת מחל ואעשה ככל שביכולתי שהסיעה שלו תהיה הסיעה החזקה. אני לא אלאה אתכם בספינים ובליקוקי *** ורק אגיד ובקול רם: לכו 10 שנים אחורה ותראו מה היה לנו. אני מאמין, סמוך ובטוח שאנשים שעזרתי להם והיו כאלה לא מעט, יתנו לי ולסיעה את הכח להמשיך לעזור. שיהיה לכולנו הצלחה!!”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן