news08.net/ads.txt

ערד טקסטיל ממשיכה להשקיע באילתים: סניף נוסף נפתח ויש גם מבצע שווה!

ערד טקסטיל משיקה סניף נוסף באילת, פחות מחודש אחרי השקת סניף הבכורה בעיר הדרומית. הסניף החדש משתרע על פני 100 מ”ר. לרגל ההשקה, כל החנות במבצע עד 60% הנחה.

בימים אלו משיקה ערד טקסטיל סניף נוסף באילת – באזור התעשייה המשתרע על פני 100 מ”ר.

בחנות החדשה ניתן למצוא את מוצרי הטקסטיל האהובים והמוכרים של ערד טקסטיל לבית, לחדר הרחצה, לחדר השינה וגם לסלון, ביניהם מגבות, מצעים, חלוקים, פריטים למטבח, הלבשת פנאי, שטיחים ושטיחונים ועוד. לרגל ההשקה יוצאת ערד טקסטיל במבצע עד 60% הנחה על כל הפריטים בחנות.

כזכור, לפני קצת פחות מחודש השיקה ערד טקסטיל את חנות הבכורה של החברה באילת וכעת ממשיכה במגמת ההתרחבות. במסגרת זו תיפתח בעתיד מחלקת נופש ייעודית לצימרים ובתי AIR BNB.

סמנכ”ל מכירות וריטייל ב”ערד טקסטיל”, ליאור כהן: “אנחנו שמחים על פתיחת החנות השנייה שלנו  באילת, שמגיעה בעקבות ההצלחה של חנות הבכורה שלנו בעיר בזמן קצר. הסניף החדש ממוקם באזור מרכזי ונגיש ואני מזמין את כל תושבי אילת ליהנות מהמבחר העצום של פריטי טקסטיל לבית באיכות גבוהה ובמחיר שווה לכל כיס”.

במשך למעלה מ-40 שנים ערד טקסטיל הינה הספקית הגדולה בישראל למוצרי טקסטיל, עם מגבות, מצעים, חלוקים ושלל מוצרים נוספים, באיכות בלתי מתפשרת, והיא בין חברות הטקסטיל הגדולות, הוותיקות והאיכותיות ביותר בישראל. בנוסף, החברה הינה ספקית הטקסטיל הגדולה בישראל בשוק בתי המלון.

◼️ לקבוצת החדשות באילת והערבה לחצו כאן

צילום: ערד טקסטיל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן