ערן קוזחי ונורית כהן מתנדבים בארגון זק”א תל אביב וירושלים ידליקו את משואת כוחות ההצלה 

משואת כוחות ההצלה המשותפת לארגוני מגן דוד אדום, איחוד הצלה, כבאות והצלה וארגוני זק”א

מתנדב ארגון זק”א תל אביב, ערן קוזחי, נבחר לעמוד לצד מתנדבת זק”א ירושלים משיאת המשואה נורית כהן, ביום העצמאות ה-76 למדינת ישראל. משואת כוחות ההצלה המשותפת לארגוני מגן דוד אדום, איחוד הצלה, כבאות והצלה וארגוני זק”א.

ערן קוזחי, ראש צוות הרצליה ואחראי משימות מיוחדות בארגון זק”א. גויס מאז תחילת המערכה בשמחת תורה ע”י משרד הפנים, ערן קיבל אחריות במחנה “שורה” האזרחי, מטעם משרד הפנים, נטש את ביתו ועבודתו כקבלן, ובמשך חודשים ארוכים שהה במקום יום וליל, ימי חול ושבת, ועסק במלאכת זיהוי החללים, ריכז את מערך הזיהוי והקבורה מול משטרת ישראל, אנשי הרבנות הצבאית, משרד הפנים, משרד הבריאות והמשרד לשרותי דת.

לא אחת נמצא ערן ישן שינת ארעי על משמרתו, סמוך לחללים אחרי שנפל מרגליו בעבודה סביב השעון, עמד ברגישות רבה מול משפחות שאיבדו את יקיריהם וטיפל באופן אישי באלפי ממצאים שהובאו משטחי הטבח בדרום ברגישות ובאחריות עצומה. בשרותו הצבאי משמש ערן כמודיע נפגעים במערך הנפגעים של צה”ל.

צבי חסיד, מנכ”ל זק”א:


ערן קוזחי, זכה בהדלקת המשואה בצדק, מעטים האנשים שתרמו תרומה אישית לאורך כל כך הרבה זמן והקדישו את כל מעייניהם למען כבוד חללי המלחמה.
ערן מייצג את פניו היפות של הארגון, העוסק בקשה שבמלאכות, בצנעה ובענווה, לא עזב את המשימה עד אחרון שקי הממצאים שיזוהו ויבואו לקבורה.

חיים נוגלבלט, מפקד זק”א:
ערן קוזחי הוא מתנדב ערכי המהוה סמל ודוגמא אישית לנתינה מעוררת השתהות למען הזולת. ערן עסק בליבת הזוועות מאז ה-7.10 ועד לימים אלו מתרוצץ ערן בארץ לאורכה ולרוחבה למען כבוד החללים. מבצע משימות רבות נוספות הרחוקות מעיני הציבור, בשקט ובענווה ורואה בזה שליחות לאומית וערכית.

 

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ פורום חדשות אונליין מהערים: חולון, בת ים, ראשון לציון, אזור, באר יעקב, רחובות, נס ציונה, תל אביב ועוד… לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – ביטחוני/חירום/חריג לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

 

צילום: ארגון זק"א

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן