news08.net/ads.txt

עשרה ילדים חולצו באמצעות מנוף מהקרוסלה באילת – צפו בתיעוד!

בהמשך לפרסום הראשון בחדשות 08 – לקראת השעה 21:00 התקבלו הודעות במוקד 102 של מחוז דרום על מספר ילדים שתקועים על מתקן הקרוסלה באילת בגובה של עשרות מטרים ללא יכולת לרדת.

צוותי כיבוי וחילוץ שיצאו למקום הבחינו בעשרה ילדים תקועים בגובה של כ30 מטרים על המתקן ועשרות אזרחים מודאגים עומדים בטיילת ומביטים בדאגה במתרחש. כוחות הכיבויחברו לאנשי המתקן ואלה מסרו להם כי עקב תקלה טכנית המתקן נתקע בגובה ללא אפשרות להוריד אותו. מיד החלו צוותי החילוץ בחילוץ הילדים באמצעות מנוף גבהים אשר נפרס לגובה של כ30 מטרים על מנת להגיע לילדים בבטחה. לאחר מספר סבבי חילוץ, כאשר כל פעם מחולצים זוג ילדים אל הקרקע, חולצו עשרה ילדים בגילאי 8-12 אל עבר הוריהם אשר המתינו בדאגה מתחת למתקן. כלל הילדים חולצו בשלום ולא נזקקו לטיפול רפואי.

רשף רז בכור – מפקד האירוע: “כשהגענו למקום הבחנו בעשרה ילדים תקועים בגובה על מתקן הקרסולה, בגלל הגובה הרב שבו שהו הילדים וחוסר יכולת להוריד את המתקן ביצענו חילוץ באמצעות מנוף אל עבר הקרקע של כל עשרת הילדים כאשר חלקם היו מפוחדים ומבוהלים אל עבר ההורים המודאגים, כלל הילדים חולצו בבטחה ולא נזקקו לטיפול רפואי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן