news08.net/ads.txt

עשרות אלפי אנשים מילאו את רחוב יעקב ביומו הראשון של פסטיבל רחובות הבינלאומי ה-9 לפסלים חיים

פסטיבל רחובות הבינלאומי לפסלים חיים מעניק חוויה עוצמתית לכל המשפחה, עם מעל ל-100 מיצגים של פסלים מהארץ והעולם. בין הפסלים שיתעוררו לחיים יהיו אלה הכובען המטורף, הרובטריקים, סבתא מיוחדת, המונה ליזה ואוגוסטוס ועוד.

ז’אנר פסלי הרחוב התפתח בעשורים האחרונים בעיקר באירופה, כשהאמנים מציגים לצידי הכיכרות ובקרנות הרחוב להנאתם הרבה של תושבי הערים הגדולות. הפסטיבל הבינלאומי לפסלים חיים מביא את אמנות הרחוב הפופלרית מרחבי אירופה לישראל ומעניק למאות אלפי אנשים חוויה ססגונית וייחודית מידי שנה. השנה, הפסטיבל יהיה מרהיב אף יותר וישתתפו בו מעל 150 אמנים מהארץ והעולם עם מופעים מקוריים וחדשים שיוצגו לראשונה בפסטיבל. לצד עשרות אמנים ישראליים יציגו השנה כ-15 אמנים בינלאומיים ממדינות מעבר לים ובהן ספרד, הולנד, ארגנטינה, איטליה ועוד.

עוד במסגרת הפסטיבל ובהמשך לחגיגות ה-70 למדינת ישראל, הופקו מיצגים ומופעים מרכזיים המציגים את ההיסטוריה של מדינת ישראל דרך אישים בולטים, אירועים משמעותיים והכל בשפה אמנותית ייחודית כגון מופעי קרקס מרכזיים ובהם: “קרקס על הזמן” – הומאז’ קרקסי מוזיקלי בסימן 70 שנה למדינת ישראל – מופע בכורה בפסטיבל. מופע קרקס אווירי וירטואוזי המספר את סיפורה של מדינת ישראל דרך המוזיקה הישראלית.

הפסטיבל החל היום ויימשך עד יום חמישי ה-5 ביולי, בין השעות 18:00 – 22:30 ברחוב יעקב ברחובות. הכניסה חופשית.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן