עשרות מעשים טובים באור יהודה

תלמידי בתי הספר קיימו שלל מיזמים לטובת החיילים, האזרחים הבוגרים, כוחות הביטחון וגם בינם לבין עצמם. צעירי העיר יצאו לשמח קשישים, מופע מוסיקלי התקיים לאזרחים הוותיקים ובמגדלי הים התיכון התרימו כסף עבור מטה החטופים

למרות מזג האוויר הגשום, יום המעשים הטובים התקיים בשבוע שעבר באור יהודה, כשבעשרות מוקדים התקיימו שלל מיזמים ויוזמות באמצעות תלמידי העיר, צעירים ובני נוער, אזרחים בוגרים ותושבים. בנוסף, חלק מהיוזמות שתוכננו להתקיים במרחב הציבורי נדחו למועדים אחרים.

בתי הספר נערכו מבעוד מועד לשלל פעילויות. בבית ספר אהוד מנור התקיימה הצדעה לכוחות הביטחון ונערך משחק ידידות עם שוטרי תחנת מסובים וכן פעילות חונכות. בבית ספר אלונים הכריזו על עץ האחדות והתקווה שנועד להעלות בקשות של התלמידים לאחדות ולשותפות. כמו כן, התקיימה פעילות חונכות בנושא נתינה, נכתבו מכתבי החלמה לחולים והתקיימה הפסקה פעילה בנושא נתינה.

בבית ספר סעדיה גאון הקדישו גם הם את היום המיוחד לסימן אחדות, כאשר הם אספו וחילקו משלוחי מנות, וכן קיימו פעילות מעצימה באחוזת אייל. בבית הספר שיזף נאספו חבילות לחיילים והתלמידים יצאו להתנדב בבית הקשיש כדי לקיים פעילות עם האזרחים הבוגרים. התלמידים גם הכינו מכתבי תודה ופירגון ואספו משלוחי מנות לניצולי שואה.

בבית אקשטיין התקיימה פעילות התנדבותית בגינה ברחוב הפלמ”ח לזכרם של החיילים, הוקם ספסל ולוח מודעות בבניין של אלמוג מאיר ג’אן החטוף וכן התקיימה פעילות משותפת עם גני החינוך המיוחד בעיר. בנוסף, מועצת התלמידים נסעה לתל השומר כדי לחלק שי לחיילים. בחט”ב רמון התקיים שיתוף פעולה של תלמידי החטיבה עם גן שקנאי. בתיכון יובלים יצרו גינה לזכר החטופים ליד הספרייה. בחט”ב יובלים ציינו את היום כש-800 תלמידים ו-60 מורים יצאו ליום של נתינה והתנדבות בעיר ומחוצה לה – בקטיף, בגני ילדים, בבתי הספר היסודיים ובמרכזי הקשישים.

במשכן למוסיקה ולמחול ב”נפגשים” מרכזים קהילתיים התקיים מופע חגיגי של תזמורת כלי הנשיפה my orchestra שהוקדש כולו לגמלאים ולמתנדבים של העיר לכבוד יום המעשים הטובים. על התזמורת מנצח שי בוקסבאום שהוביל מופע שכלל שירים ומנגינות ישראליות מוכרות מתוך מחזות זמר, שירי מלחמה ותקווה.

במרכז קזז לצעירים התקיימו שלל פעילויות: בבוקר היום עצמו התכנס הצוות והמלגאים בבית האבות הסיעודי TLC כדי לשמח את הקשישים שנמצאים במקום בשירה, ריקוד ונגינה ואף שיחקו ויצרנו עימם. אחר הצהריים התקיימה התכנסות במרכז כדי ליצור עציצים עם שתילים של נענע ובזיליקום עבור המאבטחים בבתי הספר ומנקי הרחובות.

במהלך השבוע, עמותת מסלולים הפועלת תחת “נפגשים” ועמותת חינוך לפסגות הפועלת תחת אגף החינוך אספו חטיפים והכינו ברכות לחיילי חיל האוויר בהגנה האווירית. הם ארזו את משלוחי המנות וקצינה תושבת העיר לקחה אותם לטובת החיילים שלנו.

במגדלי הים התיכון הקימו קפה קהילתי שבו ניתן היה לרכוש עוגות ומאפים מתוצרת הדיירים, כאשר כל ההכנסות (כ-6,000 ש”ח) הועברו למטה המאבק להשבת החטופים. אחר הצהריים התקיים מפגש של הדיירים עם שרון קלדרון, קרובת משפחתו של עידו קלדרון השבוי, ואורית מאיר, אמו של אלמוג מאיר ג’אן שנמצא בעזה, כששתיהן סיפרו על ההתמודדות הקשה מאוד מאז ה-7 באוקטובר. בנוסף, הרכבי מוסיקה של המשכן למוסיקה ולמחול הופיעו בפני הדיירים.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: סטודיו ישראל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן