עשרות מתושבי שכונת המדע ואחוזת הנשיא במחאה נגד ראש הממשלה: “מאסנו בהסתה של ראש ממשלה שמאשים את כולם”

חברת המועצה איטל בציר אלשיך משכונת המדע, נצפתה עם עשרות תושבים בצומת כיכר שכונת המדע ואחוזות הנשיא שהגיעו אחר הצהרים למחות תוך שמירה מלאה על הכללים. מחאה ספונטנית שהחל אותה התושב איל בן זאב עם בני משפחתו והצטרפו אליו עוד עשרות עד שעות הערב וביניהם גם חברת המועצה איטל בציר אלשיך.

לדברי בציר אלשיך: “הגענו הנה למחות על פי כל הכללים באוויר הפתוח, עם מסכות וריחוק חברתי כדי לממש את הזכות הדמוקרטית. ברור לנו שראש הממשלה פועל מתוך לחץ עם 3 כתבי אישום ומשפט שהולך וקרב.  כרגע יש תחושה שמשבר הקורונה מנוהל בכאוס גדול, ללא שקיפות החלטות שמתקבלות מתוך שיקולים פוליטיים ומי שנפגע זה העם! הקורונה לא מבחינה בין שמאל לימין.  שכחו את העם. שכחו את העצמאים, שכחו את העסקים”.

אלשיך מוסיפה: “די, מאסנו בהסתה של ראש ממשלה שמאשים את כולם במצב מבלי ליטול שום אחריות, די ליצר שנאה ביננו . היהדות איננה סותרת דמוקרטיה אפשר להתפלל בחוץ על פי כללים וגם להפגין בחוץ. כשראש הממשלה אומר שאנחנו לא מעניינים אותו, אנחנו העם גם מרגישים בכך”.

איל בן זאב, תושב שכונת המדע “יצאתי עם אשתי והבן שלי באופן ספונטני לכיכר בתקווה שיצטרפו אלינו עוד ולשמחתי הגיעו עשרות תושבים שדואגים למדינה, אוהבים אותה ולא מוכנים לוותר עליה”.

עליזה פליישר, מרחוב הנשיא הראשון ציינה: “מפה אנחנו מצטרפים היישר למחאה הווירטואלית שמתארגנת הערב כדי להגיד שאנחנו פה לא ולהשמיע את קולנו שהולך ומתחזק, הולך ומתעצם וחוצה מגזרים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן