news08.net/ads.txt

עשרות פצועים בכביש 34, רובם תלמידי בית ספר

בצהרי היום (שני) התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב לכיש על תאונת דרכים בין משאית לאוטובוס שהסיע נערים כבני 12-18 בכביש 34 סמוך לצומת יד מרדכי

בצהרי היום (שני) התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב לכיש על תאונת דרכים בין משאית לאוטובוס שהסיע נערים כבני 12-18 בכביש 34 סמוך לצומת יד מרדכי.

חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי”ח ברזילי, 25 נפגעים בהם: נהג האוטובוס גבר כבן 35 במצב בינוני, עם חבלות בגפיים ו-24 מנוסעי האוטובוס במצב קל.

חובשי רפואת חירום רכובים על אופנוע מד”א דביר מרציאנו אשכנזי עומר כספי סיפרו:

“כשהגענו למקום ראינו אוטובוס מלא עם נערים בני 12 עד 18, כולם היו בהכרה מלאה והתהלכו. ביצענו מיון ראשוני וריכזנו את כל נוסעי האוטובוס במבנה סמוך, 17 מהנוסעים שנחבלו נזקקו לטיפול רפואי, ביצענו בדיקות רפואיות, הענקנו להם עזרה ראשונה ופינינו אותם לבית החולים כשמצבו של אחד הנהגים בינוני והשאר במצב קל”.

אושרת בורפקר חובשת איחוד הצלה מסרה: “מדובר בתאונה עם מעורבות משאית ואוטובוס. הענקנו בזירה סיוע ראשוני לנהג האוטובוס שנפצע באורח בינוני ול-27 נערים ונערות שנפצעו באורח קל. שני נפגעים קל פונו באמבולנס של איחוד הצלה למרכז הרפואי ברזילי. עקב אופי האירוע פעלו במקום גם צוותי חוסן – היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה”.

מבית החולים ברזילי באשקלון נמסר: “למרכז הרפואי ברזילי הובאו 27 פצועים מתאונת דרכים בין אוטובוס למשאית סמוך ליד מרדכי, מתוכם 26 בני נוער ונהג האוטובוס. מצבם מוגדר קל”.

◼️ לקבוצת החדשות בקרית גת והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בקריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן 

◼️ חדש! לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-חדשות מהארץ >> לחצו כאן

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן