news08.net/ads.txt

עשרות שחקני שחמט השתתפו באליפות אילת בשחמט

 

 

צילום : ברק ירדן

40 שחקנים השתתפו באליפות אילת בשחמט, שיזם מתנ”ס בית רובין המפעיל את מועדון השחמט העירוני. במקום הראשון זכה אלכס אולשטיין, במקום השני זכה אלכסנדר לויטס ובמקום השלישי זכה ולדימיר פולטורצקי.

בתחרות, שקיים מתנ”ס בית רובין בשיתוף עיריית אילת ובליווי סגן ראש העירייה – סטס דינקין, לקחו חלק ילדים מגיל 7, בני נוער, צעירים ואף גמלאים. “מנעד רחב של גילאים שהמחבר בין כולם זה אהבת משחק השחמט” אמרה מיכל עוזיאל – מנהלת מתנ”ס בית רובין וציינה, כי זה היה יום חג לשחמט באילת. התחרות התקיימה בספריה העירונית ובה לקחו חלק ארבעים שחקנים, רובם גברים. בין המשתתפים, היו סב, שהגיע עם נכדיו, ילדים מלווים בהוריהם, מבוגרים עם משפחותיהם ועוד. המשתתפים כולם, קיבלו תעודות ולזוכים חולקו גביעים ופרס כספי: מקום ראשון 1,000 ש”ח, מקום שני 500 ש”ח, מקום שלישי 250 ש”ח.

מועדון השחמט העירוני פועל כבר מספר שנים במתנ”ס בית רובין, בהדרכת שרון גינדי ושי שחורי. במסגרת הפעילות לומדים שחמט מהצעד הראשון באווירה חמה ובדרך מקצועית. שרון ושי נושמים שחמט מאוהבים במשחק ועושים כול מה שניתן לקדם את קהילת השחמט בעיר  עם צוות מתנ”ס בית רובין.

לצד המועדון העירוני, החלה לפעול השנה ביוזמת ובעידוד ראש העירייה – אלי לנקרי תכנית “שחמטק” ללימוד שחמט בגני הילדים ובכיתות א’-ב’. התכנית פועלת כהעשרה חינוכית לפיתוח כישורי חיים המותאמים למאה ה – 21 ומעניקה לילדים ערכים ומיומנויות כמו תכנון, ריכוז וחשיבה שילוו אותם גם להמשך החיים. הכוונה היא להרחיב את התכנית לכל שכבות הגיל מתוך הכרה בערך המוסף של משחק השחמט ותרומתו בפן הרגשי, החברתי והקוגניטיבי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן