news08.net/ads.txt

עשרות תושבים הגיעו למפגש עם אורנה ברביבאי, בשכונת רחובות ההולנדית

האלופה אורנה ברביבאי התארחה הערב (ראשון) בביתה של פעילת “החינוך בראש – יש עתיד” בעיר, אביבית שוקרון, בשכונת רחובות ההולנדית וסיפרה לעשרות התושבים שהגיעו לכבדה, כולל הרשימה המקומית בהרכב מלא, כיצד הפכה מילדת פריפריה לאלופה במעמד הכי גבוה בישראל.

כידוע, רק חודש וחצי חלף מאז מינויה הרשמי של ברביבאי ברשימתו של יאיר לפיד וסיעת “יש עתיד” – וזו כבר הפעם השנייה שלה ברחובות. היא חורשת את הארץ לאורכה ולרוחבה עם סיפורה המיוחד, מציגה את ה’אני מאמין’ שלה, הסיבות שבגללן כדאי לבחור ב’יש עתיד’ ואף עונה לשאלות הסקרנים.

בדבריה סיפרה ברביבאי כי היו לה הצעות רבות אולם היא הלכה עם הלב. “היו הצעות, אך בחרתי ללכת עם הלב ועם המקום שאני מזהה בו הכי הרבה ערכים שמזוהים עם שלי. הצבעתי פעמיים ל’יש עתיד’. שמחתי מאוד כשלפיד פנה אליי ולא הייתה לי בכלל התלבטות. הכניסה לפוליטיקה היא טבעית מבחינתי ואף אחד מסביבי לא הופתע”, אמרה.

לא מכבר אמר זהר בלום, יו”ר הסיעה ברחובות: “לשמחתי, אורנה הצטרפה לצמרת הנבחרת הטובה ביותר בפוליטיקה הישראלית. הנבחרת שאיתה אפשר לנצח בחירות, נבחרת שאיתה אפשר, יום אחרי הבחירות, להתחיל לנהל את המדינה לא לטובת הפוליטיקאים, אלא לטובת הילדים שלנו. מדובר באשה שהקדישה חיים שלמים כתרומה לביטחון ולחברה הישראלית, חיים שלמים של ערכים, נתינה ומנהיגות”.

מבצע אתרי תדמית

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן