news08.net/ads.txt

פאניקה בדרום: כ-300 שיחות נערכו לקו סיוע נט”ל עד כה

העמותה פתחה את קו הסיוע כבר בתשע וחצי בבוקר עם עשרות מתנדבים שהעניקו מענה לתושבים מאזור הדרום ומרכז הארץ שביקשו סיוע להתמודדות עם המצב הביטחוני. עד לשעות אלו התקבלו בקו קרוב ל-300 פניות,כשבשעות הבוקר עיקר הפניות היו מתושבים באזור המרכז. החל משעות הצהריים החלו פניות רבות יותר מהדרום ותמונת המצב כעת: 40% פניות מהמרכז, 60% מאשדוד ודרומה. חשוב לציין כי במצב שגרה מתקבלות עשרות בודדות של פניות לקו ביום.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

דליה יוסף, מנהלת קו הסיוע: “בשעות הבוקר המוקדמות נערכנו עם עשרות מתנדבים שהתחברו מבתיהם על מנת לענות לכל מי שזקוק להכוונה ותמיכה. לאורך היום התקבלו פניות של הורים לילדים קטנים המבקשים כלים להתמודד עם הילדים, להסביר להם אודות המצב לצד פניות של תושבי הדרום המבקשים אוזן קשבת. קו הסיוע ימשיך להיות פעיל 24 שעות כך שכל אחד יוכל להתקשר ולקבל תמיכה”.

בנט”ל לצד המוקד הטלפוני גויסו גם אנשי טיפול מקצועיים שמסייעים באמצעות המוקד הטלפוני, פתיחת תשתיות טכנולוגיות רחבות לתמיכה בפלטפורמות הסיוע בעזרת היחידה הקהילתית ועוד.

 אורלי גל מנכ”לית נט”ל: “לאחר ישיבת חירום הבוקר בעמותה, החלטנו באופן מידי להרחיב את פעילות קו הסיוע של נט”ל וכן את הפעילות של היחידה הקהילתית. אני קוראת לכל מי שסובל מהתקפי חרדה, טראומה, פחדים או מצוקה נפשית/רגשית לפנות אלינו. אנשי המקצוע של נט”ל זמינים עבור כולם. בזמנים אלו, המוקד הטלפוני מהווה קו סיוע ותמיכה ראשון ומיידי ויכול להקל ולהפחית מצוקה גם מרחוק”.

קו הסיוע של נט”ל תמיכה וסיוע נפשי לנפגעי חרדה זמין במספר 1800-363-363.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן