news08.net/ads.txt

פארק אריאל שרון משנה פניו עם אגם מלאכותי, סכר ועוד   

פארק אריאל שרון יהפוך לפארק מטרופוליני מודרני ומתקדם בשנים הקרובות

אגם מלאכותי, סכר, בית מורשת לאריק שרון וגשר אופניים על טיילת: פארק אריאל שרון במהפכה הנדסית שתשנה את פני גוש דן

הפארק המטרופוליני אריאל שרון, שמשתרע על שטח של כ-8,000 דונם והידוע כאחד הפרויקטים הגדולים בעולם בתחום השיקום הסביבתי, מתכנן בשנים הקרובות לקדם מספר פרויקטים הנדסיים ענקיים שישנו את פני הפארק ואת פניה של גוש דן בכלל.

בין הפרויקטים המרכזיים ניתן למנות את יצירתו של אגם מלאכותי גדול שישמש כאתר נופש, ספורט מים ובילוי, עם מסעדות וחנויות לאורך טיילת.

כמו כן, מתוכננת בנייתו של סכר דינאמי ענק שירסן את נחל איילון, יאפשר שליטה בכמות הנגר הנכנסת לפארק ויסייע במניעת הצפות.

פרויקט מרכזי נוסף הוא ייסודו של “בית מורשת אריאל שרון” שיכלול מרכז מבקרים, אודיטוריום ועוד על פני שטח של 3 דונם. בנוסף מתוכננת הקמת שני מתחתי אמפיתיאטרון – האחד פתוח בעל 35 אלף מקומות והשני מקורה חלקית בסגנון רומי עם 5 אלף מקומות ישיבה.

כחלק מתפיסה של קיימות וידידות לסביבה, הפארק מתכוון להתקין מערכות פוטו-וולטאיות לייצור חשמל מאנרגיה סולארית, שייצרו כ-12 מגה-וואט, וכן עמדות טעינה לרכבים חשמליים.

פרויקטים נוספים כוללים שיפור מתחם הכניסה והסדרת חניון ל-6,500 מקומות, המשך שיקום ההר (חירייה לשעבר) ואיטומו, קידוח 3 בארות נוספות, והקמת אתר עתיקות “בני ברק המקראית” עם שחזור של כפר מתקופת המשנה והתלמוד.

לדברי מנכ”ל פארק אריאל שרון דן ליכטמן “מדובר בפרויקטים שיהפכו את הפארק למתקדם וידידותי יותר למבקרים, ויצעידו אותו לעתיד כפארק מטרופוליני מודרני ומתקדם”.

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: פארק אריאל שרון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן