news08.net/ads.txt

פארק ההייטק של קריית מלאכי עולה שלב

ראש עיריית קריית מלאכי: “זו בשורה אדירה לתושבי העיר”
הגיע לסיומו התאריך האחרון להגשת בקשות לקבלת מגרשים פטורים ממכרז באזור התעשייה מלאכי-טק בקריית מלאכי. אזור התעשייה יועד לטובת הקמת מפעלי תעשייה בתחום ההייטק ותעשיות לטכנולוגיה עילית. 27 בקשות התקבלו במשרדי משרד הכלכלה ורוב החברות ממוקמות באזור ירושלים והמרכז. החברות עוסקות בתחומים מגוונים כגון פיתוח מערכות תקשורת, פיתוח תוכנה ומערכות חכמות, ייצור חלקים טכנולוגיים לתעשייה הצבאית, פיתוח רכיבי חומרה, פיתוח טכנולוגיות מתקדמות לתעשייה ועוד.
פארק התעשיות עתירות הידע של קריית מלאכי פונה בראש ובראשונה לחברות העוסקות בטכנולוגיה עילית. לכן וכחלק מתהליך הסינון, בימים אלה עורך ראש עיריית קריית מלאכי אליהו זהר פגישות עם היזמים שהגישו את הבקשות וכן מקיים סיורים במפעלים ובמשרדי החברות. אחת מחברות התוכנה שהגישו בקשה, ממוקמת בסמיכות לקריית מלאכי ומעסיקה עובדים רבים תושבי העיר. בימים האחרונים הגיעו ראש העיר אליהו זהר, מנכ”ל העירייה תמיר הזמי, סגן ראש העיר והממונה על אזורי התעשייה יוסי סולימני וממונה על הצעירים והנוער שלומי מלכה לפגישה במטה החברה, בכדי לבחון את פעילותה ולוודא כי היא אכן עומדת בתנאי הסף שהציבה העירייה.
בעיריית קריית מלאכי אומרים כי תיתן עדיפות למפעלים ששיתוף הפעולה עימם יבטיח תעסוקה איכותית לתושבי העיר והאזור. בקרוב יפתח מקצה שיווק נוסף של 14 מגרשים וגם במקצה זה תינתן עדיפות לחברות המסווגות כטכנולוגיה עילית/עילית מעורבת. כבר בימים אלה עיריית קריית מלאכי החלה לפנות ליזמים ולבכירים בחברות במטרה להציג להם את שלב השיווק השני.
קריית מלאכי עומדת כאמור תחת הגדרת אזור עדיפות לאומית א’ המאפשרת ליזמים לקבל הטבות רבות ביניהם: מענקי השקעה וסבסוד שכר, הנחות במס חברות והטבות מיוחדות באישור משרד הכלכלה. “מיקומה של קריית מלאכי הוא יתרון אסטרטגי”, אומר מנהל אזור התעשייה מלאכי-טק, אלירן פטיטו. “העיר ממוקמת במרחק של כ-45 דקות מתל אביב, ומרחק דומה גם מירושלים ומבאר שבע. מיקום זה, בשילוב ההטבות המשמעותיות שיינתנו ליזמים שיגיעו למלאכי-טק, נותנת לפארק התעשיה בעיר יתרון משמעותי”.
ראש עיריית קריית מלאכי אליהו זוהר: “סיום שלב א’ של השיווק בפארק מלאכי-טק הוא בשורה אדירה לתושבי העיר ומצטרף לתהליכי הפיתוח הנרחבים שעוברת העיר בשנים האחרונות בכל תחומי החיים. בימים אלה מתבצע תהליך סינון החברות כאשר במקביל לבדיקה של משרד הכלכלה, אנו פועלים על מנת להבטיח ששיתוף הפעולה עם החברות שיבחרו יעניק אפשרויות תעסוקה איכותיות לתושבי העיר”.

צילום: ארכיוון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן