news08.net/ads.txt

פארק חדש בגודל 40 דונם ע”ש רונה רמון ז”ל ייפתח בגן יבנה: דרור אהרון: “התעקשנו על כל פרט ופרט שבו”

עכשיו זה רשמי, הפארק החדש ע”ש רונה רמון ז”ל ייפתח בתאריך 7.7.2020 באופן רשמי לרווחת התושבים.  מדובר בפארק הגדול ביותר בגן יבנה, הוא משתרע על שטח של 40 דונם, והמועצה קיבלה אותו לידיה במהלך חודש יוני לאחר שהתקיימו כל דרישותיה בתחום הבטיחות. הפארק החדש מהווה ריאה ירוקה בלב ליבו של היישוב, הוא כולל מתקני משחק אקסטרים, סקייטפארק, מתקני כושר, פינות ישיבה, פינות ישיבה מוצלות, אמפיתיאטרון עם 350 מקומות ישיבה, שבילי אופניים, ברזיות, משחק ידע אינטראקטיבי, מתקן אומגה, מדשאות, גינון והפנינה של הפארק – בריכה אקולוגית יפהפייה עם צמחיית מים מיוחדת. 

בכדי לשמור על תקינות הפארק, ניקיונו ורווחת התושבים שגרים בסמוך אליו, החליטו במועצה המקומית גן יבנה שהפארק ייפתח בשעות שנקבעו מראש (7:00 – 23:00). יוצב בו צוות מקצועי שיהיה אמון על התפעול והאחזקה של הפארק. כמו כן, יוצב בו פקח ייעודי לטובת השמירה על הסדר הציבורי והניקיון והוצבו בו מצלמות אבטחה (הפארק מצולם 24\7). בנוסף, הוחלט שלצד צילום הפארק והשמירה בו, גם סיירת ההורים היישובית תגיע אליו כמעט מידי לילה. 

ראש המועצה, דרור אהרון: “מדובר בפרויקט גדול ואיכותי ברמה הגבוהה ביותר לרווחת התושבים. לקח לנו זמן לקבל את הפארק מכיוון שהתעקשנו על כל פרט ופרט שבו. בתאריך 7.7.2020 תושבי גן יבנה מוזמנים להגיע וליהנות מחוויה לכל המשפחה. אנא מכם, שמרו על ניקיון הפארק ועל תקינותו למען כולנו, הגיעו עם מסיכות ושמרו על מרחק”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן