לפני דקות אחדות פגע כטב"ם באזור בנימינה.
כ-20 נפגעים במקום, ביניהם פצועים במצב אנוש וקשה.
הוכרז אר"ן.
צוותי הרפואה של איחוד הצלה מעניקים בדקות אלו סיוע ראשוני למספר רב של נפגעים (מעל 20) בזירת האירוע בגזרת בנימינה (מועצה אזורית מנשה).
מנכ"ל מד"א אלי בין: אנחנו מטפלים ב-20 נפגעים באירוע נפילת הכטב"ם, חמישה מהם במצב קשה ושלושה באורח אנוש. 14 נוספים באורח בינוני.
הפצועים מהאירוע באזור ואדי עארה צפויים להגיע לבתי החולים הלל יפה ורמב"ם
◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן
■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן
◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








