פגישה מוצלחת לראשי חוויות ונציגי שכונת אושיות: הג’ימבורי ישופץ, המשחקיה תועתק ותחודש ויבוצעו עבודות לחידוש הכניסה למתנ”ס

נציגי שכונת אושיות, נפגשו לקראת ערב (שלישי) עם ראשי רשת חוויות, המנכ”ל עדי דויטש ויו”ר הדירקטוריון, יניב מרקוביץ’. הפגישה אשר הוגדרה כמוצלחת ומספקת על ידי נציגי אושיות, החלה בסערה עם שורה של תלונות מצד התושבים. מרקוביץ’ כדרכו, הרגיע את הניצים והקשיב לטענות הרבות.

כזכור הבוקר פירסם תושב השכונה, גיא גירחיש פוסט זועם בפייסבוק: “האם תושבי שכונת אושיות הם סוג ד’? האם תושבי שכונת אושיות לא ראויים לשרות סביר והוגן ?מה לא בסדר אצלנו שעיריית רחובות מבקשת להתעלם מבקשות התושבים? ממשיכים להתעלל בתושבים. עד מתי?”, כתב גירחיש, “תושבי השכונה מבקשים לעשות סדר ולקבל שרות הוגן ומלא בכל המישורים”.

הכניסה למתנ"ס אושיות, היום בצהריים - בשבועות הקרובים ישופץ וישודרג
הכניסה למתנ”ס אושיות, היום בצהריים – בשבועות הקרובים ישופץ וישודרג

לאחר מפגש שארך כשעה וחצי הודיע מרקוביץ’ כי בכוונתו לבוא לקראת התושבים והבהיר כי בשבועות הקרובים ייצא מכרז למנהל חדש, הג’ימבורי ישופץ וייפתח ביום ראשון בשבוע חינם לתושבים, המשחקייה תועתק למבנה החדש ברחוב הפרדס עם משחקים חדשים. כמו כן הבטיח מרקוביץ’ כי הרשת תקיים מערך פרסום לתושבים על מנת להגדיל את מספר התושבים המשתתפים בפעילויות השונות, יפורסם סקר לתושבים לחידוש פעילות החוגים ובנוסף יבוצעו עבודות לחידוש הכניסה למתנ”ס.

בתום המפגש אמר מרקוביץ’ ל”רחובות היום” כי: “אני מבין ללבם של תושבי אושיות והמפגש בינינו היה נחוץ. אין ספק שבשיח המתקיים באווירה טובה ניתן למצוא פתרון לכל טענה ובעיה, ומאמין שבשבועות הקרובים ייהנו תושבי אושיות הרבה יותר מהמתנ”ס וסבור ששיתוף הפעולה הפורה בינינו יניב תוצאות לרווחת כולם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן