news08.net/ads.txt

פגישה נערכה בין רחמים מלול לשרת התחבורה מירי רגב בנושא קידום פרויקטים בעיר: “הושגה הבנה לגבי זירוז של כביש 431”

אתמול בערב התקיימה פגישה מקוונת בין ראש עיר, רחמים מלול, לבין שרת התחבורה ח”כ מירי רגב. הפגישה המקוונת התקיימה לבקשת ראש העיר מלול לקידום ענייני התחבורה של העיר רחובות.

בפגישה הושגו הבנות לקידום פרויקטים משמעותיים בעיר ובהם הקמת תחנת הרכבת בפארק הורוביץ, שלגביה השרה הנחתה את הצוותים המקצועיים לקדם את הקמת התחנה, במקביל לעבודות הכפלת מסילת הרכבת.  כמו כן הושגה הבנה לגבי זירוז שלב ג’ של כביש 431, אשר משמעותו חיבור ישיר של כביש 431 לרחובות – לכביש העוקף המזרחי ע”ש מנחם בגין. כמו כן נדונו נושאים נוספים ובקשות נוספות לפרויקטים בטיחותיים בעיר, אשר יאושרו עם העברת תקציב המדינה .

ראש העיר, רחמים מלול: “קידום ענייני התחבורה של העיר משמעותי ביותר לחוסנה הכלכלי של העיר, ולפרנסתם של תושבי העיר אשר עובדים מחוץ לעיר. אנחנו ממשיכים לקדם את ענייני התשתיות והפיתוח של העיר גם בימי קורונה. אני מודה לשרת התחבורה מירי רגב, על הפגישה ועל ההיענות לצורכי התחבורה של תושבי רחובות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן