news08.net/ads.txt

פדופיל מקרית גת ניסה לבצע מעשים מגונים בקטינים – במקווה בקרית מלאכי

פדופיל שהיה במעצר בית בבית אימו בקרית מלאכי, ביצע מעשה מגונה במקווה המקומי במספר קטינים. הפדופיל – בעל עבר פלילי לרבות שתי הרשעות קודמות ומאסרים באותו עניין. הפדופיל, תושב קרית גת בן 56, נתפס לאחר שהקטינים פנו להוריהם וגוללו בפניהם את שעברו בעת ששהו במקווה. שוטרי תחנת קריית מלאכי זיהו את החשוד, איתרו אותו, עצרו אותו והביאוהו לדין.

לפי כתב האישום שהגיע לידי חדשות 08, האירוע המזעזעז התרחש במהלך חג הפסח. בסמוך לשעה 04:20 לפנות בוקר הגיעו שלושה קטינים למקווה “נחלת מנחם” בקרית מלאכי, פשטו בגדיהם ונכנסו לטבול במקווה, בבריכת המים החמים סמוך לשעה 04:30 הגיע הנאשם למקווה, הבחין בקטינים ובהיותו מודע כי מדובר בקטינים שלא מלאו להם 16 שנים, פנה אליהם ושאל את הקטינים האם החמים חמים. כשהשיבו לו “כן” נכנס הנאשם בעודו עירום לטבול במקווה לבריכת המים החמים בשלב מסוים הנאשם פנה אל אחד הקטינים ואמר לו “אתה חמוד”, הנאשם ליטף את הקטין בחזה הוריד את ידו מטה ונגע באיבר מינו לשם גירוי בגיזוי וסיפוק מיני. בשל כך הקטין עבר לבריכת המים הקרים על מנת להתרחק מהנאשם.

בסמוך לכך פנה הנאשם לקטין שני ונגע לו באף. בתגובה לכך הקטין אמר לנאשם “אל תיגע בי”, בשלב מסוים כשידו של הנאשם התקרבה לכיוון החלק התחתון בגופו של הקטין לשם גירוי ביזוי וסיפוק מיני הוא התרחק מהנאשם ועבר גם הוא לבריכת המים הקרים. בשלב זה הנאשם והקטין השלישי שלא הבחין במתרחש עם הקטינים האחרים נשארו בבריכת המים החמים. משכך, הקטינים האחרונים פנו אליו ואמרו לו “תעבור לקרים”, הקטין השיב להם “לא, זה קר”, או משהו בדומה לכך. בהמשך למתואר הגיע הנאשם מאחורי הקטין וחיבק אותו מאחור והניח את ידו על אזור החזה של הקטין לשם גירוי ביזוי וסיפוק מיני. הקטין בתגובה החל להתפרע במטרה להפסיק את מעשיו של הנאשם, הצליח להדוף אותו באמצעות המרפק וניסה לצאת מהבריכה. הנאשם התקרב אליו מאחור ונגע בידו סמוך לאשכים, לשם גירוי ביזוי וסיפוק מיני. הקטין בעט בנאשם בעיטה אחורית על מנת להפסיק את מעשיו ויצא מן המים.

שלושת הקטינים המבוהלים יצאו מהבריכה, התלבשו ויצאו מהמקווה. הנאשם, במעשיו המתוארים בעובדות לעיל, ביצע וניסה לבצע מעשים מגונים בקטינים מתחת לגיל 16, שלא בהסכמתם החופשית הכול לשם גירוי סיפוק או ביזוי מיני וכן הפר תנאי מתנאי צו הפיקוח שהוטל עליו. בית המשפט קבע כי הוא מואשם בשתי עבירות בגין מעשים מגונים בקטינים שטרם מלאו ל 16 בנסיבות אינוס, ניסיון למעשה מגונה בקטין שטרם מלאו לו 16 והפרת צו פיקוח לחוק הגנה על הציבור מפני ביצוע עבירות מין.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן