פה אחד: קבינט המלחמה החליט על המשך פעולה ברפיח

קבינט המלחמה החליט פה אחד שישראל ממשיכה בפעולה ברפיח כדי להפעיל לחץ צבאי על החמאס במטרה לקדם את שחרור חטופינו ושאר מטרות המלחמה. 

לשכת ראש הממשלה מודיעה הערב (שני): 

קבינט המלחמה החליט פה אחד שישראל ממשיכה בפעולה ברפיח כדי להפעיל לחץ צבאי על החמאס במטרה לקדם את שחרור חטופינו ושאר מטרות המלחמה.

במקביל, אף שהצעת החמאס רחוקה מהדרישות ההכרחיות של ישראל, ישראל תשלח משלחת של דרגי עבודה למתווכות כדי למצות את ההיתכנות להגעה להסכם בתנאים שמקובלים על ישראל.

יו״ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ:

״אני מבקש לפנות לאזרחי ישראל ובפרט למשפחות החטופים, מולנו אויב אכזר. אנחנו לעולם לא נרפה מהמאמץ להשבת חטופינו. נמשיך לפעול להחזרתם כמטרת מלחמה, אבל קודם כל כחובה מוסרית עליונה.

צוות המשא ומתן וגורמי המקצוע ממשיכים לפעול בכל דקה ובכל רגע, ובוחנים גם את ההצעה שהעביר חמאס שאינה תואמת את השיח שהתקיים עד כה מול המתווכות ויש בה פערים משמעותיים. למרות זאת אנו ממשיכים להפוך כל אבן ותצא משלחת לקהיר.

כל החלטה תובא לקבינט המלחמה – לא יהיה שום שיקול פוליטי. גם הפעולה הצבאית ברפיח היא חלק בלתי נפרד מהמשך המאמצים ומהמחויבות שלנו להחזיר את חטופינו ולשנות את המציאות הביטחונית בדרום. נמשיך בכל המאמצים עד שנשיב אותם הביתה”.

כפי שפורסם הערב בחדשות אפס שמונה –

תנועת חמאס הפיצה כרוז רשמ ולפיו אסמאעיל הניה, יו”ר הלשכה המדינית של חמאס, התקשר לראש ממשלת קטר ולשר המודיעין המצרי והודיע להם כי חמאס מקבלת את הצעתם להפסקת אש עם ישראל.

חמאס: תמורת כל אזרח ישוחררו נשים, ילדים ומבוגרים לפי הוותק בכלא הישראלי. תמורת כל חיילת – חמישים אסירים, שלושים אסירי עולם ועוד עשרים “אסירים כבדים” – חמאס תמסור רשימות.

בכל שבוע ישוחררו שלושה חטופים, ובשבוע האחרון של השלב הראשון, את מי שנשאר. תמורת הגופות של האזרחים שברשימה של השלב הראשון ישוחררו נשים וילדים שנעצרו ברצועת עזה.

מהעבר השני – ישראל עוד לא קיבלה אישור להודעה הזו!

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דו"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן