news08.net/ads.txt

פוליטיקה בגרוש: מתחים בין אמיתי כהן למספר 2 בסיעת הבית היהודי, עו”ד אבי מוזס

20161225_181649

בזה אחר זה נפגשים חברי המועצה מהסיעות השונות עם ראש העיר רחמים מלול בלשכתו אולם מה שבולט לעיני כל בימים האחרונים הוא המתח השורר בין נציגי הבית היהודי אמיתי כהן ועו”ד אבי מוזס אשר קיימו שיחות נפרדות וצפופות עם מלול.

גורם מסיעת הבית היהודי ציין כי לאחרונה חלה מגמה של פיצול בין שני חברי המועצה כאשר עדות למתחים הייתה בישיבה האחרונה, בסיומה ניגש אמיתי כהן למלול וטען כי מוזס מתקצב פעילויות כגון שבתות חזנות ולטענתו אין זה בתחומו שכן הוא המחזיק בתיק הרווחה.

מוזס לא נותר חייב וטען כי כולם עושים זאת למען הקהילות שלהם וכאשר קיבל פניה הוא נענה לה בשמחה – מתקציבו. גם כהן לא נשאר חייב ובעקבות שבת החזנות שערך מוזס באחד מבתי הכנסת אירגן כהן שבת חזנות משלו. נראה כי הבחירות המוניציפליות שיתקיימו בשנת 2018 מתחילות להשפיע על השניים ועדיין לא ברור אם שניהם יתמודדו באותה רשימה בבחירות הבאות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן