news08.net/ads.txt

פוענחה הונאת נדל”ן במרכז הארץ 

החשוד התחזה באמצעות מסמכים מזוייפים לבעל קרקע בהרצליה וניסה למוכרה

שוטרי יחידת ההונאה והפשיעה המקוונת במחוז מרכז פענחו פרשיית הונאת נדל”ן במרכז בארץ, על-ידי חשוד שהתחזה לבעל קרקעות עם תיעוד מזוייף. בהתאם לממצאי החקירה הוגשה נגדו היום הצהרת תובע.

יחידת ההונאה והפשיעה המקוונת במחוז מרכז פתחה לפני כשבועיים בחקירה סמויה, עם קבלת תלונה שעניינה ניסיון רישום “הערת אזהרה בטאבו” המתייחסת לשטח קרקע בהרצליה, באמצעות תיעוד מזויף.

בתוך כך, חוקרי היחידה עכבו את החשוד לחקירה, לאחר שהציג בפניהם את תעודת הזהות המזוייפת וכבר בתחקור קצר ראשוני עלה כי מדובר בתושב מגדל העמק כבן 50, שהתחזה באמצעות מסמכים מזוייפים לבעל קרקע בהרצליה המנסה למוכרה.

מפרטי החקירה עולה כי החשוד כבר ניסה בעבר, מספר פעמים, למכור את הקרקע שאינה רכושו, תוך שימוש במסמכים מזוייפים באמצעותם התחזה, על-פי החשד לבעל השטח האמיתי וכאמור נעצר לחקירה ומעצרו הוארך מעת לעת בבימ”ש והיום, עם סיומה של החקירה, הוגשה נגדו בבימ”ש השלום בפתח תקווה הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום.

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: freepik

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן