פוענח: מי השליך רימון רסס לעבר בית מגורים בפתח תקווה?

היחידה המרכזית של מחוז מרכז פענחה בתום חקירה יסודית אירוע של השלכת רימון רסס לעבר בית מגורים בפתח תקווה והיום, בהתאם לממצאי החקירה, הוגשה הצהרת תובע נגדם.

היחידה המרכזית של מחוז מרכז יחד עם תחנת פתח תקווה פתחו לפני כשלושה שבועות בחקירה סמויה נגד שני חשודים בדבר חשד למעורבותם באירוע השלכת רימון רסס לעבר בית מגורים בעיר.

באירוע, שהתרחש עפ”י החשד על רקע פלילי, נגרם נזק לרכוש בשווי עשרות אלפי שקלים.

במהלך החקירה הסמויה הצליחו החוקרים לאסוף מגוון ממצאים העשויים להוות ראיות לכאורה למעורבותם של שני חשודים באירוע זה ואף באירועי אלימות אחרים שקדמו למקרה האחרון.

שני החשודים, תושבי פתח תקווה בשנות ה 20 לחייהם, נעצרו כעבור מספר ימים, לאחר שנודע למשטרה כי אחד המעורבים מתכוון לעזוב את הארץ בטיסה לכיוון אחד ליוון.

במסגרת החקירה אספו חוקרי הימ”ר ראיות שונות המקשרות עפ”י החשד בין החשודים להשלכת הרימון, ובהם ראיות פורנזיות ודיגיטליות, פריטי אמל”ח, פריטי לבוש וכלי רכב.

חוקרי הימ”ר הצליחו, באמצעות חקירה יסודית ומאומצת, להתחקות אחר מסלולם של החשודים, החל מהתארגנותם ונסיעתם למקום האירוע עד השלכת הרימון והימלטותם מהמקום.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת והיום, בהתאם לממצאי החקירה, הוגשה הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדם כתב אישום בימים הקרובים.

אולי יעניין אותך: סנ”צ דודי מירון, מפקד תחנת לוד: “בתפקיד הזה ובעיר הזאת אני מרגיש בנוח”

◼️ לקבוצת חדשות בפתח תקווה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן