פוענח רצח איה חג’אג’ בלוד

הקורבן, תושבת העיר לוד בת 25, פונתה במצב קשה לקבלת טיפול במרכז רפואי אך שם נקבע מותה ומותו של העובר שברחמה

שוטרי מחוז מרכז פענחו את תיק הרצח של איה חג’אג’ ז”ל שאירע לפני כחודש בלוד ובהתאם לממצאי החקירה הגישה המשטרה לבימ”ש הצהרת תובע נגד אביה, אחיה וקרוב משפחה נוסף תושבי חורה.

חוקרי היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה (יל”פ) במרחב שפלה פתחו בחקירה לפני כחודש עם קבלת דיווח בדבר אשה בהיריון מתקדם שנדקרה מספר רב של פעמים, לעיני ילדיה הקטנים, ברחוב העליה בעיר לוד, כאשר הדוקר נמלט מהמקום.  על-פי גורמי רפואה, הקורבן, תושבת העיר בת 25, פונתה במצב קשה לקבלת טיפול במרכז רפואי אך שם נקבע מותה ומותו של העובר שברחמה.

פעולות חקירה רבות שביצעו חוקרי היל”פ בשיתוף שוטרי תחנת לוד בזירה ובמהלך החקירה הביאו לזיהוי מספר חשודים במעורבות, תושבי חורה, בהם אביה ואחיה של הקורבן וקרוב משפחה נוסף.

כאמור, שוטֹרי מחוז מרכז עצרו ביום האירוע שני חשודים – בגיר בן 51 וקטין בן 14 וכעבור מספר ימים עצרו חשוד שלישי בן 15, כולם קרובי משפחתה.

עם התפתחות החקירה וביסוס הראיות, עלה החשד כי אחיה בן ה – 14 של הקורבן, דקר אותה למוות ולאחר מכן נמלט מהזירה ברכב שהמתין לו, בו נהג בן דודו בן ה- 15 אל הדרום.

מעצרם של החשודים הוארך בבימ”ש מעת לעת בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה ובסיומה, עם גיבוש תשתית ראייתית, הוגשה נגדם בבימ”ש השלום בראשון לציון הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדם כתב אישום בימים הקרובים.

מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון שיבח את חוקרי יל”פ שפלה ותחנת לוד, על ניהול מקצועי של חקירה שהביא בסיומה לפענוח מהיר של הרצח והבאתם של המעורבים לדין.

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/פלילי לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן