news08.net/ads.txt

“פופקורונה” | מפגשי רחוב עם התלמידים בקורונה – יוזמה קסומה של צוות ב”תחכמוני”

הסגרים, המגבלות והריחוק החברתי, הביאו את המחנכים לחשיבה מחודשת איך פורצים את גבולות הסגר על מנת להמשיך ולשמור על קשר חם עם התלמידים תוך כדי הקפדה על הכללים. בבית הספר הממ״ד תחכמוני ברחובות מצאו פיתרון יצירתי במיוחד: “פופקורונה”.

לדברי עודד כלפה, מנהל תחכמוני, “הקמנו בבית הספר צוות שתפקידו להתקשר להורים ולילדים, לבדוק כל דבר שאפשר דרכו לסייע. מסיוע באמצעי קצה עד סיוע אישי בלמידה, בקשר אישי, והעצמה לימודית”.

כחלק מהנגשת ההון האנושי בבית הספר לילדים ולקהילה קיימו המורים מספר מפגשי רחוב של מורים ותלמידים לזמן קצוב, חלוקת שי צנוע וברכות לילדים ולמשפחות . כל זאת באמצעות “פופקורונה”, שבו יצאו לשטח לאחר שמיפו את האוכלוסיה לפי רחובות וקבעו לכל תלמיד ותלמידה מקום וזמן. ״המפגש היה מרגש, מעצים ומחבר ובעיקר מייצר תחושה של ניצחון על הריחוק החברתי״, אמר המנהל כלפה.

ממלא מקום ראש העיר, מחזיק תיק החינוך זוהר בלום הוסיף: “זוהי דוגמא נהדרת ליצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא, אשר שומרת על קשר קבוע עם התלמידים מחוץ לגבולות הזום. כל הכבוד לצוות החינוכי בבית הספר תחכמוני , וכל הכבוד לכל הצוותים החינוכיים בעיר אשר מקפידים על הקשר עם התלמידים בדרכים אחרות נוספות”.

אפרת צוקרמן, מנהלת מחלקת החינוך סיכמה: “אנו מעודדים פעילויות חברתיות מחוץ לשיעורי הזום, אשר מאותתים לתלמידים שהצוות החינוכי כאן בשבילם מעבר למשימות הלימודיות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן