news08.net/ads.txt

“פורום לודאים” נפגש במרכז הצעירים. המטרה: “לקדם ולשפר לעתיד טוב יותר”

יותר  מ-30 צעירים וצעירות תושבי לוד ב’פורום לודאים’ במרכז צעירים, למפגש אשר עסק בחשיבה משותפת על תחום הצעירים בעיר. במפגש נכחו: מנהלת אגף פרויקטים וצעירים – שירן ג’רבי בוקרה ומחזיק תיק צעירים ופיתוח עסקי במועצת העיר – עומרי סער, אשר דנו עם הצעירים על רעיונות חדשים ומרעננים לטובת צעירי העיר, עד השעות הקטנות של הלילה.

בערב המיוחד הוצגה תכנית העבודה השנתית שמתוכננת ליישום ביחידת הצעירים, ופק”ל הקפה שמגיע לכל צעיר וצעירה בעיר: פ – פנאי, ק – קריירה, ל – לימודים, ק – קהילה, פ – פיתוח אישי, ה – הורות צעירה. מארגני הערב מסרו כי “תחום הצעירים בעיר עובר שינוי גדול לטובה, התוכניות עוד רבות והצורך של הצעירים רב והחלטות לא מקבלים לבד תחת פלורסנט”. הם ביקשו להודות לצעירים שהשתתפו בפורום החשוב, למנהלי יחידת הצעירים – ארז בר חיים, טוהר ג’אן ומיטל כ”ץ, לדניאל אבוטבול – רכז מעורבות חברתית במרכז צעירים על הובלת הערב ביחד עם יעקב אינדלאו, תמרה רויטמן ומאיר מרשה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן