news08.net/ads.txt

בקרוב: פורום עסקים ברחוב הרצל ברחובות ייצא לדרך; העסק שלכם כבר שם?

עירית רחובות ממשיכה להשקיע בעסקים – כעת יותר מתמיד. המחלקה לרישוי וקידום עסקים בעירייה בהובלתה של רויטל קורן וסוכנות מעו”ף במשרד הכלכלה מציעות לבעלות ובעלי העסקים בהרצל להצטרף לפורום עסקים מיוחד הכולל שיח פתוח שנועד לחזק את הקשרים בין הגורמים, ללמוד את הצרכים ולשפר את השירותים העירוניים לעסקים הממוקמים ברחוב המרכזי ביותר בעיר.

במסגרת הפורום יעלו לדיון סוגיות עירוניות הנוגעות לתחומים שונים המשפיעים על העולם העסקי-מקומי. הפורום צפוי להתכנס אחת לחודש וישתתפו בו בעלי ובעלות העסקים במתחם רח’ הרצל, נציגי המחלקה לרישוי וקידום עסקים בעירייה, מנחים מטעם משרד הכלכלה ועוד. לדברי ראש העיר, רחמים מלול, “העסקים המקומיים הם הלב הפועם של העיר ומובילים לצמיחה כלכלית-מקומית. באמצעות הפורום המשותף אנחנו נוכל ללמוד טוב יותר את הצרכים והרצונות שלכם ויחד נוביל מהלכים שייטיבו עם בעלי העסקים והתושבים”.

מעוניינים להצטרף? לחצו כאן

סגן ראש העיר, מחזיק תיק רישוי וקידום עסקים, עו”ד יניב מרקוביץ’ מכיר את רחוב הרצל היטב. לפני מספר שנים, היה הבעלים של אחת המסעדות היותר מובילות בעיר, מכר את חלקו והתמקד בסיוע לעסקים מתוך ניסיונו ומעמדו. “אני מזמין את בעלות ובעלי העסקים שעדיין לא נרשמו לפורום – להצטרף ולעשות זאת כדי שנוכל להמשיך ולפעול למענם”, אמר מרקוביץ’ שכידוע, מתכוון לכל מילה. “זוהי הזדמנות נהדרת לבעלי העסקים להיות שותפים לשיח עירוני, להעלות את הצרכים שלהם לקידום העסק ולא פחות חשוב – לשפר את התקשורת המשותפת”, הוסיף.

מנהלת המחלקה לרישוי וקידום עסקים, רויטל קורן מונתה בינואר 2020 לתפקידה ומאז המחלקה הזו פועלת באינטניסיביות לטובת העסקים בעיר. כבר אז הבטיח עו”ד יניב מרקוביץ’ כי “המחלקה לרישוי עסקים תעבור מתיחת פנים בכל המובנים”. לדברי רויטל קורן, “הפורום למתחם העסקים בציר המרכזי בעיר הוא אמצעי נוסף לחיזוק העסקים במרכז העיר. יחד נלמד את הצרכים, נשפר את השירות ונקדם את העסקים המקומיים בכל דרך אפשרית. הפורום יתכנס פעם בחודש ובו נקיים שיח משותף בין בעלי העסקים, הגורמים המקצועיים מטעם העירייה ומשרד הכלכלה ונוביל קדימה את העסקים המקומיים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן