הכנס השנתי של פורום “120 מנהיגות מחברות” בסימן ברית נשים במעמד רעיית נשיא המדינה

שיח ישראלי “מחליפות מילה״ – המקדם שיח מחבר ומלכד בין מנהיגות נשית מכל המגזרים בכל הצמתים המרכזיים של החברה הישראלית ביוזמת נשיא המדינה ורעייתו

במעמד רעיית נשיא המדינה, הגב’ מיכל הרצוג:

פורום “120 מנהיגות מחברות” ערך את הכנס השנתי, בסימן ברית נשים ישראלית בבית הנשיא

שיתוף הפעולה בין בית הנשיא לפורום ‘120 מנהיגות מחברות’ הוא חלק מיוזמת הנשיא הרצוג ורעייתו לשיח ישראלי “מחליפים מילה״

באירוע בבית הנשיא נכחו נשים מובילות כגון: ד”ר עליזה לביא, ממייסדות הפורום; נשות העסקים גליה אלבין ושרית יוחננוף; ענת גואטה, כלכלנית ויו”ר רשות ניירות לשעבר; עדינה בר שלום, שרה רוזנפלד ששכלה את בניה יצחק ומלאכי ז”ל, השחקנית יונה אליאן ועוד

 

פורום “120 מנהיגות מחברות”, הכולל כ- 600 נשים ממגוון מגזרים, דתות והשקפות, קיים אתמול  (רביעי, 22.5) את הכנס השנתי שלו בבית הנשיא, במעמד הגב’ מיכל הרצוג, רעיית נשיא המדינה. באירוע הציגו חברות הפורום לרעיית הנשיא את ‘הקוד החברתי 2024’ – הקורא לשיח ומנהיגות מחברת בתקופה מורכבת זו.

שיתוף הפעולה בין בית הנשיא לפורום ‘120 מנהיגות מחברות’ הוא חלק מיוזמת הנשיא הרצוג ורעייתו לשיח ישראלי “מחליפות מילה״ – המקדם שיח מחבר ומלכד בין מנהיגות נשית מכל המגזרים בכל הצמתים המרכזיים של החברה הישראלית.

באירוע בבית הנשיא נכחו נשים מובילות כגון: ד”ר עליזה לביא, ממייסדות הפורום, עדינה בר שלום, מייסדת המכללה החרדית ירושלים וכלת פרס ישראל; נשות העסקים גליה אלבין ושרית יוחננוף; שרה רוזנפלד ששכלה את בניה יצחק ומלאכי ז”ל; ד”ר רחל הלל אברהם, ראש החוג לחינוך וחברה בקריה האקדמית אונו, ענת גואטה, כלכלנית ויו”ר רשות ניירות לשעבר; השחקנית יונה אליאן ועוד.

רעיית הנשיא מיכל הרצוג:

“המלחמה הבליטה שוב את עוצמתה של מנהיגות נשית, כשבחודשים האחרונים נחשפנו למנהיגות רבות, מכל המגזרים, שהפגינו תעוזה, קור רוח וסולידריות חברתית אדירה. כל אלה צריכים להוות עבורנו מודל והשראה, וחובתנו להמשיך ולייצר את התשתית כדי ששדרת המנהיגות הזאת תמשיך להוביל שינוי בחברה הישראלית.”

ד”ר עליזה לביא, ממייסדות פורום 120 נשים מחברות:

“קולן של הנשים לא נשמע מספיק בתקופה זו, זכויותיהן נפגעות והן לא משפיעות בקדמת ההנהגה הישראלית. רק בידינו הכוח לשנות ולהראות הובלה ופוליטיקה אחרת, מדיניות מכילה ומקבלת, דאגה לכלל הציבור מתוך ניסיון רב שנים של הליכי חקיקה, דיונים, ניהול מערכות ומשברים ומציאת פתרונות שיטיבו עם כלל האוכלוסייה בישראל.

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – נשים בלבד לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

הקבוצתית – חלק מנשות הפורום עם רעיית נשיא המדינה, הגב’ מיכל הרצוג.
מימין לשמאל: גליה אלבין, ד”ר עליזה לביא, הגב’ מיכל הרצוג, טלי דביר לבנת, שרית יוחננוף

צילום: אורי עשור

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן