news08.net/ads.txt

פותחים שנה חדשה בבית התרבות ע”ש סמילנסקי, בהרמת כוסית וירטואלית עם השחקן דרור קרן

בבית התרבות המחודש ע”ש סמילנסקי, המנוהל על ידי החברה העירונית רחובות, משיקים את תוכנית הפעילות לשנה החדשה בהרמת כוסית וירטואלית שתתקיים דרך הזום ביום שלישי ה-15.9, ותכלול מפגש אמן עם השחקן דרור קרן.

הקורסים, המפגשים וההרצאות במהלך השנה, יתקיימו בהתאם להנחיות משרד הבריאות ובכפוף לתו הסגול

צוות בית התרבות ע”ש משה סמילנסקי, המנוהל על ידי החברה העירונית רחובות, פותח שנה חדשה ומשיק את תוכנית הפעילות בהרמת כוסית וירטואלית. מעמד זה גם נועד להודות לכל אלפי התושבים שהשתתפו במפגשי הזום, ההרצאות והפעילות הענפה שהתקיימה במשך השנה המאתגרת שחלפה.

הרמת הכוסית תועבר דרך אפליקציית זום, ביום שלישי, ה-15.9, ובמסגרתה יתקיים מפגש אמן ייחודי עם השחקן דרור קרן, שיכלול שיחה פתוחה ואינטימית על משחק ותיאטרון בטלוויזיה ובקולנוע, הסיפורים המצחיקים מאחורי הקלעים, המפגש עם חנוך לוין ועל תרבות ואמנות בזמן מגיפה עולמית. תושבי רחובות מוזמנים, גם השנה, להמשיך ולקחת חלק בפעילות השנתית המתקיימת במרכז לאומנות חזותית, המרחב לגוף ונפש ובקתדרה העממית רחובות ע”ש לאה טנא, בהתאם להנחיות משרד הבריאות ובכפוף לתו הסגול.

לדברי שפרה כהן, מנהלת האגף לתרבות ידע ואמנות: “אנו גאים להציג את התוכנית לשנת תשפ”א 2021-2020. אנו בטוחים שהתוכנית העשירה תביא עימה שנה של עניין ותוכן, תרבות והתרוממות, ידע והרחבת אופקים”.

המפגש יתקיים דרך הזום ביום שלישי, 15.9.20, כ”ו אלול תש”פ, בשעה 11:00 בבוקר. המפגש ללא עלות ומותנה בהרשמה מראש דרך הטלפון 08-9390390 ובכתובת המייל.

ניתן לצפות בתכנית הקתדרה המלאה באתר החברה העירונית רחובות דרך הקישור לידיעון בית התרבות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן