news08.net/ads.txt

פחי המחזור הכתומים בלוד ישופצו ועוד 100 חדשים יפוזרו בעיר

 

הקיץ הזה ממחזרים יותר! עיריית לוד משתתפת בתחרות של תאגיד המיחזור ת.מ.י.ר ואתר וואלה! העירייה נבחרה כאחת מ-20 רשויות להשתתף בתחרות להגברת המחזור בקיץ!

במסגרת שיפור מערך המיחזור בעיר לוד, עמלים ביחידה לאיכות הסביבה בעיריית לוד בימים אלו על שיפוץ וחידוש כל מתקני המיחזור הכתומים בעיר, וכן על פריסה של למעלה מ-100 מתקנים חדשים! כ-60% מתכולת הפח של משפחה ישראלית ממוצעת מכיל פסולת אריזות, כאשר אנו משליחים את פסולת האריזות לפח הרגיל, היא מועברת להטמנה ביחד עם האשפה לאתרי פסולת. הטמנה גוזלת שטחי אדמה עצומים ומונעת כל שימוש עתידי בקרקע, ובמדינה קטנה כמו שלנו כל פיסת אדמה חשובה. בנוסף לכך, הטמנה גורמת למפגעים סביבתיים חמורים כמו זיהום קרקע, מי תהום ופליטת גזי חממה מסוכנים. הפחים הכתומים נאספים ע”י משאית ייעודית שלוקחת אותם למפעל מיחזור חדשני, שם, האריזות מופרדות לסוגי חומרים שונים ומועברות למיחזור במפעלים שונים ונוצרים מהם מוצרים חדשים שיש בכל בית. לפח הכתום משליכים קרטוני משקה, אריזות מתכת, אריזות פלסטיק של מוצרי מזון וניקיון, שקיות נילון, אריזות קלקר, אריזות של מוצרי היגיינה ועוד. בכדי לוודא, הסתכלו בגב האריזה על הסימנים ותדעו לאיזה פח להשליך אותו. הקיץ הזה ממחזרים יותר! עיריית לוד משתתפת בתחרות של תאגיד המיחזור ת.מ.י.ר ואתר וואלה! העירייה נבחרה כאחת מ-20 רשויות להשתתף בתחרות להגברת המיחזור בקיץ! השתתפו במאמץ ועקבו אחר הפרסומים השונים. לפרטים נוספים ולמידע ניתן לפנות למוקד העירוני 106 וליחידה לאיכות הסביבה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן