news08.net/ads.txt

פיגוע דריסה בצומת תפוח; המחבל נמלט | צפו בתיעוד מזירת הפיגוע

שני פצועים הובהלו לבית חולים בלינסון

דובר צה”ל מדווח כי הערב (שלישי) התקבל דיווח על פיגוע דריסה במרחב צומת תפוח שבחטיבת שומרון.

מפרטים ראשונים נמסרי כי אחד הפצועים – ישראלי – במצב בינוני עם פגיעת גפיים ובמקום מטופל פצוע קל מאד עם כאבים ברגל. סריקות לאיתור המחבל הדורס שנמלט דרומה. לאחר מכן דווח שהפצועים פונו לבלינסון.

ממד”א נמסר: בשעה 20:37 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב ירקון על 2 הולכי רגל שנפגעו מרכב סמוך לצומת תפוח. חובשים ופאראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח בלינסון 2 גברים בשנות ה-30 במצב בינוני וקל בהכרה מלאה עם חבלות בגפיים.

ארגון הרבש”צים הארצי מבית ההסתדרות הלאומית בהתייחסות לפיגוע הדריסה בצומת תפוח בשומרון: “אנו שולחים ברכת רפואה שלמה לפצועים בפיגוע. לצערנו, אנו עדים להתגברות הטרור בימים האחרונים ולרציחתם ופציעתם של עשרות אזרחים ישראליים. הראשונים שקופצים לכל אירוע כזה אלה הרבש”צים שעומדים על משמרתם ימים ולילות. הגיע הזמן שמשרד הבטחון לא יפקיר אותם ואת ביטחונם של מיליוני אזרחי ישראל ויפעל לתת להם את כל הדרוש כדי להמשיך להגן על אזרחי ישראל”.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן שוחח עם מח”ט שומרון אל”מ שמעון סיסו וחיזק את ידיו: “תושבי השומרון ועם ישראל כולו עןמדים כחומה בצורה לצד לוחמי צה”ל הגיבורים. אנחנו עם חזק ואנחנו ננצח”. עוד מוסיף דגן: “אבו מאזן מנסה להצית גל טרור ברחבי המדינה וממשלת הימין צריכה להתנהג אליו כמו שמתנהגים אל מחבל, אבו מאזן וחבריו המחבלים מנסים את הממשלה החדשה, שוב ושוב ושוב, אם הממשלה רוצה למנוע גל טרור בכל רחבי הארץ, היא חייבת להורות לצהל עוד הלילה, לצאת למבצע צבאי נחוש כנגד תשתיות הטרור של הרשות הפלסטינית. ביום שאבו מאזן יחשוש מדפיקה על הדלת השטח יפסיק לבעור. ממשלת הימין חייבת לשנות את הפרדיגמה הבטחונית הכושלת של הממשלה היוצאת, אנחנו מתיישבי השומרון, יחד עם כל עם ישראל חזקים ומאמינים ונתגבר על הטרור. הכדור נמצא בידיים של הממשלה, ואנחנו סומכים עליה שתחזיר מלחמה שערה ותקדים התקפה למגננה אל מול הרשות הפלסטינית הטרוריסטית. על הממשלה לפעול בכדי לגדוע את המוטיבציה של הרשות הפלסטינית לפגע, ולשנות את הפרדיגמה של הממשלה היוצאת. יש דרך לגדוע את הטרור על הממשלה להיות נחושה להחזיר את הגאווה הלאומית ולעצור את הטרור”.

צילום: דוברות מד"א | חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן