news08.net/ads.txt

פיילוט של משרד הבריאות: תלמידים מרחובות ייבדקו לקורונה פעם בשבוע

מבצע “מגן חינוך”, שבמסגרתו נבדקו עד עכשיו לקורונה עובדי ההוראה, יורחב במסגרת פיילוט חדש גם לתלמידים. בשלב הראשון יתקיים הפיילוט בארבע רשויות מקומיות כשבניהן נמצאת רחובות ובמסגרתו יעברו התלמידים בדיקות קורונה אחת לשבוע.
הפיילוט יחל בבתי הספר רק אם תינתן הסכמה מצד 85% לפחות מהורי התלמידים. מנגד, הורים לתלמידים בבתי הספר הללו חוששים כי חיוב התלמידים בבדיקות יעלה באופן ניכר את מספר הבידודים שאליהם הם ייכנסו. תחילת הפיילוט בכל בית ספר תותנה בהגעה לסף החתימות הנדרש.
בהודעה שנשלחה היום (שלישי) להורי התלמידים נכתב: “על מנת לצמצם את התחלואה במדינת ישראל, ובפרט על מנת לשמור את מערכת החינוך פתוחה, אנו משיקים את תכנית ‘מגן חינוך’ שמטרתה איתור מוקדם של תחלואה במערכת החינוך על ידי ניטור קבוע של תלמידים ומורים. מטרת הפיילוט הינה לבדוק את התלמידים והמורים אחת לשבוע ובכך לצמצם את ההידבקות התוך-בית ספרית ובכך לתרום להשארת בית הספר פתוח לאורך זמן”.
הנטייה של משרד הבריאות – שמוביל את המהלך ביחד עם משרד החינוך – היא להציב עמדות בדיקה בכניסה לבתי הספר שבהן ייבדקו התלמידים. שיטת הדיגום שתיושם לתלמידים תהיה כזו שמכאיבה פחות, שכן לאחרונה שינה משרד הבריאות את הנחיות הביצוע שלו לבדיקות קורונה. לפי ההנחיות החדשות, המטוש יוחדר רק לקונכיית האף ולא לתעלות האף – פרוצדורה שצפויה להפחית באופן משמעותי את מידת הכאב ואי-הנוחות שנגרמת במהלך הבדיקה, שכיום היא עמוקה הרבה יותר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן