news08.net/ads.txt

פייק ניוז בחסות איחוד הצלה: כך נוצר הסרטון ששבר את הרשת ב-1 באפריל

הרבה סרטונים, דעות, כתבות וראיונות שהתרכזו תחת כותרת אחת – פייק ניוז – פורסמו היום (שני), באחד באפריל אך אין ספק כי מעל כולם בלט הסרטון ששבר את הרשת והביא המון תהודה לארגון שמציל חיים מסביב לשעון וללא עלות – איחוד הצלה.

כזכור, גם אנחנו פרסמנו את הסרטון המתעד כיצד במהלך החייאה שב המטופל להכרה, זינק על האופנוע של החובש שטיפל בו – וברח מהמקום. אגב, בדף הפייסבוק של איחוד הצלה, הגיע הסרטון ל-35 אלף צפיות.

תיעוד: במהלך החייאה ברחובות, המטופל שב להכרה, זינק על האופנוע של החובש שטיפל בו וברח מהמקום

“עכשיו אפשר לספר לכם”, אמר לפני דקות ספורות יוני עוזיהו מאיחוד הצלה, “לכל מי שפנה אליי באישי קיבל תשובה אמיתית, כי אתם הכתבים הם הכוח המניע שלי כדובר מרחה שפלה באיחוד הצלה. בלעדיכם אין לי את האופציה להביא לידיעת הציבור את פעילותם הנרחבת של מתנדבי הארגון למען הצלת חיים בישראל בהתנדבות!”.

“המתיחה לא הייתה מצליחה ללא ההתגייסות של המתנדבים שהשתתפו בה: החובשים ישראל פרץ סגן ראש סניף רחובות ואדל גזיאל ‘שטיפלו’ בחולה. שלומי בן עמי, ראש סניף ראשל”צ באיחוד הצלה שגילם את המטופל ונכנס לתפקיד בצורה מדהימה. למתנדב עמנואל נפתלי, חובש ובעל חברה להתקנת מצלמות אבטחה שצילם את המקרה. אחרון חביב ומגיעה לו תודה ענקית הוא מוטי אלמליח מנהל אגף דוברות, הסברה ומדיה באיחוד הצלה שעושה ימים ולילות למען מתנדבי איחוד הצלה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן