news08.net/ads.txt

פיצה ביבנה: הרשת הכי צומחת בעולם פתחה סניף בעיר! (משלוחים, איסוף עצמי)

רשת הפיצריות פאפא ג’ונס מציגה את הסניף החדש שלה ביבנה, ואתם מוזמנים להתענג על חוויה קולינרית מדהימה שלא הכרתם של פיצה איכותית ברמה בינלאומית. הסניף ביבנה יציע תפריט חלבי בלבד, ויהיה פתוח לאורך כל ימות השבוע עם משלוחים חינם בין השעות 12.00-00.00

מהיום, כשאתם מזמינים חינם משלוחי פיצה ביבנה, אתם מקבלים לא רק תפריט עשיר שכולל פיצות עם תוספות שלא חשבתם שיכולות להופיע על הפיצה שלכם, אתם מקבלים את ההזדמנות ליהנות גם משפע של מנות נלוות משגעות שאפשר למצוא רק במותג אמריקאי חזק ועוצמתי של רשת פיצריות שקיימת כבר למעלה משלושים שנים והפכה לרשת הצומחת בעולם. ועוד לא אמרנו מילה על הרטבים הייחודיים והקינוחים שאי אפשר לעמוד בפניהם כמו בכל הפיצריות של פאפא ג’ונס ברחבי העולם, גם כאן מקפידים לייצר את הבצק הטרי מדי יום במפעל בארץ, לפי המתכון הסודי המקורי של פאפא ג’ונס, בלי להתפשר על איכות של מרכיבים מעולים שיש רק לפיצה אמריקאית מדהימה.

רוטב העגבניות המשובח שנמרח על הבצק החם והפריך, מיוצר מעגבניות טריות ואיכותיות, הוא הרוטב המקורי שמיובא מארצות הברית, ומשמש את כל סניפי הרשת בעולם. כך שכשאתם אוכלים פיצה ביבנה, אתם אוכלים פיצה שהטעם שלה אחיד וזהה לטעם המוכר והאהוב בכל העולם.

אפס התפשרות על טעמים מאוזנים
היחס והאיזון הנכון בין רוטב העגבניות המעולה לבין גבינת המוצרלה האיכותית, או התוספות שמיוצרות ממיטב חומרי הגלם, הם ערכים מנחים בפיצריות של פאפא ג’ונס. התוספות שלנו משלימות את בסיס הפיצה ומתמזגות עם הפריכות והטריות של הבצק, מתוך ההבנה שאם הבצק לא יהיה טרי ואיכותי, שום תוספת לא תוכל לשפר את הטעם שלו.

התוספות שתמצאו בתפריט הרשת משפרות את הבצק המעולה והופכות את הפיצה שלכם ליצירה הרמונית של טעמים מושלמים, בלי ששום טעם יהיה יותר מדי דומיננטי.

וכדי להפוך את חוויית האכילה לחוויה קולינרית שלא הכרתם, עם שקט נפשי שמגיע מהידיעה שאתם אוכלים פיצה ביבנה, מרשת שחשוב לה להתחשב בצרכים שלכם, הנה דוגמה לכמה מנות נלוות שכמעט חובה לבחור עם כל הזמנת פיצה ביבנה:

פפיוני שום פרמזן
מנה חדשה מעולה שכוללת שמונה נגיסי בצק עסיסיים, מעל רוטב השום המפורסם של הרשת, ותערובת של גבינות פרמזן. זוהי דוגמא קטנה למנה שמייצרת רק תגובה אחת: וואו!

נאגטס תירס
מנה שמשלימה ומחזקת את הטעמים של הפיצה שתבחרו, וסוגרת לכם את הפינה של “טעם של עוד”. קבלו עשרה נגיסי תירס אפויים טעימים, שמוגשים עם אחד או יותר מהרטבים הייחודיים שלנו. עכשיו כל מה שנשאר לכם זה לתכנן מה תזמינו בפעם הבאה.

צ’יזי רול
מנה שאין ארוחה שלמה בלעדיה. קבלו שמונה יחידות של בצק טרי אפוי עם תערובת של שתי גבינות איכותיות, וכל רוטב משגע שתבחרו כמו למשל: רוטב ברביקיו מעושן עם טעם מפתיע וממכר, רוטב צ’ילי מתוק, רוטב השום האגדי, רוטב הבאפלו הייחודי שלנו בטעם חמצמץ ופיקנטי ממכר או כל רוטב אחר שתבחרו… עצה קטנה לבחירת הרטבים” כדאי שתוודאו שכשאתם מזמינים פיצה ביבנה, ההזמנה שלכם כוללת מספיק רטבים לכולם, כי אתם עומדים לגלות שכל הרטבים האלה משמשים גם כרטבים שאפשר לטבול בהם את הפיצה ולמקסם את החוויה.

עכשיו בואו נדבר רגע על מה שכדאי שתחפשו כשאתם מזמינים פיצה משפחתית ביבנה
פיצה משפחתית ביבנה צריכה לגרום אושר לכולם. לילדים, למבוגרים, לטבעונים, לצמחונים ומה שטוב בפיצות של פאפא ג’ונס, זה שתמיד יהיה משהו שיתאים לכולם. המוניטין הבינלאומי של הרשת, כרשת הפיצריות הצומחת ביותר בעולם, שתמיד מגניבה, מפתיעה, מחדשת, מרגשת ומפנקת, הושג בזכות ההקפדה על ייחודיות המרכיבים, איכות חומרי הגלם, טריות הבצק והתפריט המתחדש. אז קחו את הזמן לבדוק את התפריט, להתרשם מהמבצעים, להחליט על כמה מנות נלוות, קינוחים ושתייה, וליהנות מארוחה שכבר בביס האחרון תתחילו לחשוב על מה שתזמינו בפעם הבאה.

מתחם G יבנה (הקישון 1)

שעות פעילות הסניף
ימים ראשון – שבת (כולל)
12:00-00:00

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן