news08.net/ads.txt

פיתוח חינוכי חדש: כשרקסי הכלב הוא גם המורה של הילד

הכלבנות הלימודית – פרי פיתוח ישראלי של המרכז לכלבנות לימודית הנעזר בכלבים על מנת להטמיע חומר לימודי חדש תוך שימוש בטכניקות ואסטרטגיות למידה ייעודיות ובשילובם של הכלבים כחלק אינטגרלי מתהליכי הלמידה

כשרקסי הכלב הוא גם המורה של הילד

הכלבנות הלימודית – פיתוח חינוכי חדשני מחולל מהפכה ומגייס את הכלבים בתפקיד המורים

חיית המחמד הנפוצה והפופולארית ביותר בישראל היא כלב. ולא בכדי – נוכחותם המעצימה של הכלבים ושלל תכונותיהם המיוחדות הופכות אותם לבני לוויה מבוקשים ואהובים בכל בית. ומה אם נגיד לכם, שניתן להיעזר בתכונות אלה על מנת ללמד את ילדכם אנגלית, חשבון ושפה? זה בדיוק מה שעושה הכלבנות לימודית.

הכלבנות הלימודית הוא תחום חלוצי – יחיד מסוגו בארץ ובעולם, פרי פיתוח ישראלי של המרכז לכלבנות לימודית הנעזר בכלבים על מנת להטמיע חומר לימודי חדש תוך שימוש בטכניקות ואסטרטגיות למידה ייעודיות ובשילובם של הכלבים כחלק אינטגרלי מתהליכי הלמידה.

המרכז קיים כבר שש שנים, והוא פרי פיתוח של צוות חשיבה חינוכי בהובלתה של ימית קרויצוירט, או בכינוייה ‘ימית הכלבנית’, אשר גדלה והתחנכה לצד כלבים, וזיהתה את הפוטנציאל האדיר הטמון במגע קרוב איתם ובקשר הנרקם ביניהם לביננו, בני האדם.

לאחר מעל שני עשורים של הכשרה מקצועית ממיטב אנשי המקצוע בתחומי הכלבנות, בהם כלבי העבודה, הווטרינריה, הכלבנות הטיפולית והנחיית הקבוצות- פיתחו ימית והצוות את תחום הכלבנות הלימודית בהשראת תורת הזואותרפיה והפכו אותו לכלי יעיל ושימושי לכל אחד.

ימית הכלבנית, בעלת תואר ראשון בתחומי הפסיכולוגיה והחינוך, ליוותה אלפי ילדים, כלבים ומשפחות בפרויקט שונים של המרכז; הקשר האישי והקרוב עם הכלבים והילדים הביא אותה לפיתוח התחום כחלוצה ומביאת הבשורה- הכלבנות הלימודית מוכיחה לנו לראשונה בעולם כי לכלבים יש את הכח והיכולת להטמיע חומר לימודי בצורה מהירה יותר, טובה יותר ועמידה יותר .

בימים אלה המרכז יוצא בליין מוצרים בלעדי שפותחו במיוחד לשימוש בכלבנות הלימודית בחיי היום יום והתוצאות פשוט מדהימות.

כך, לדוגמא, השיקו במרכז משחקי כלבנות לימודית להוראת השפה האנגלית, העברית ופעולות החשבון- ייחודם של המשחקים בכך שהם אינטראקטיביים ומשלבים את הכלב כחלק אינטגרלי מתהליך הלמידה ובעשותם כן, מסייעים בלימוד ושינון החומר הנלמד- המשחקים מעוצבים בצורה חדשנית ונוחה לנשיאה וניתן לשחק בהם במגוון וריאציות שונות.

ימית הכלבנית, מייסדת השיטה ובעלת המרכז:

“בעיקר בתקופה הנוכחית, המענה של המוצרים שלנו הכרחי יותר מתמיד- על מנת שהילדים יוכלו ללמוד בצורה חווייתית ומיוחדת ולהרגיש בטוחים ואהובים בתוך התהליך. הלימודים יחד עם הכלבים מספקים להם את כל זה והרבה מעבר לכך. החזון שלנו הוא שלכל בית ספר בישראל יהיה כלבן בית ספרי שילווה את הילדים במהלך יום הלימודים ויהווה עבורם מענה רגשי, חברתי ולימודי אשר הם זקוקים לו כל כך. לכן, המוצרים שלנו הם תחילתה של המהפכה!”

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – בעלי חיים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חינוך ואקדמיה  לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ענבל אור לב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן